همه چیز درباره استفاده از پادری در منزل

پادری یکی از اجزای جزئی در دکوراسیون منزل است که می‌تواند علاوه بر کاربردی بودن، به خانه شما جلوه زیباتری را نیز ببخشد. پادری‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند و جنس و طرح متفاوتی دارند. اگر اهالی خانه شما با کفش در منزل رفت و آمد می‌کنند، باید در جلوی خانه از پادری برای گرفتن گرد و خاک کفش‌ها استفاده کنید. به خصوص ورودی خانه، اولین بخشی از خانه است که می‌تواند چشم مهمانان را به خود جلب کند. به همین خاطر باید در انتخاب یک پادری مناسب برای این بخش وقت کافی را خرج کنید.

کاربردهای استفاده از پادری در منزل

پادری یکی از پرکاربردترین المان‌های هر منزل است که شما می‌توانید از پادری‌ها در بخش‌های مختلفی از خانه از جمله درب ورودی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و همچنین تراس استفاده کنید. البته برای خرید پادری باید به جنس آن نیز توجه کنید. به عنوان مثال اگر از یک پادری با جنس فاقد لاتکس روی سرامیک یا پارکت استفاده کنید، ممکن است آن لیز بخورد و برای شما و اعضای خانواده‌تان خطرساز شود. بنابراین حتما پادری را برای جلوی حمام و دستشویی خود انتخاب کنید که دارای لاتکس باشد.

پادری ورودی

شما می‌توانید با استفاده از پادری جلوی در ورودی، کفش‌هایتان را پشت آن از پا دربیاورید و با پای پیاده روی آن قدم بردارید. این کار باعث ایجاد تفکیک فضای بیرون و داخل منزل می‌شود. دومین مورد استفاده، گرفتن خاک و آلودگی‌های کف کفش توسط پادری در خانه‌هایی است که اشخاص با کفش وارد منزل می‌شوند.

بهترین انتخاب کفپوش برای اتاق کودک

وقتی قصد دارید برای اتاق کودک خود یک کفپوش مناسب انتخاب کنید، قطعاً سوال‌های زیادی توی ذهن شما برای انتخاب شکل می‌گیرد. به عنوان مثال این سوال که آیا کفپوش می‌تواند ….

پادری دستشویی

معمولاً یک پادری در جلوی در و یک پادری در داخل سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. پادری که در داخل سرویس بهداشتی استفاده می‌شود معمولاً از جنس پلاستیک است تا بتواند در مقابل آب و رطوبت مقاوم باشد.

پادری آشپزخانه

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ نیست، شما می‌توانید یک پادری بزرگ با ابعاد و جنسی مناسب را کف آن پهن کنید. البته توجه داشته باشید که این پادری باید مقاومت بالایی در برابر کثیفی‌های موارد غذایی و روغن‌ها داشته باشد. بنابراین پادری که برای این بخش استفاده می‌شود، باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.

پادری اتاق خواب

شما همچنین می‌توانید از پادری در اتاق‌های خواب منزل خود هم استفاده کنید. به خصوص اگر در اتاق خواب شما دربی برای تراس وجود داشته باشد. برای جلوگیری از انتقال آلودگی‌ها از تراس به داخل اتاق، می‌توانید یک پادری جلوی درب آن بیندازید. یکی دیگر از کاربردهای آن، استفاده در کنار تختخواب است تا وقتی از خواب بلند می‌شوید، پایتان را روی آن قرار دهید تا احساس بهتری به شما منتقل شود.

تهیه و تالیف : کارشناسان قالیشویی گل ابریشم

دیدگاه ها غیرفعال است