_

قالیشویی ممتاز گل ابریشم مبلشویی تهران

قالیشویی گل ابریشم با مجهزترین و کامل‌ترین تجهیزات شستشو و با کیفیت‌ترین مواد شوینده آماده ارائه خدمات مبل‌شویی در محل شماست.

  • خشکشویی انواع مبلمان های چرمی.
  • خشکشویی انواع مبلمان میکروفیبر، راحتی، استیل.
  • خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره.
  • خشکشویی انواع مبلمان اداری، سالن های همایش، سینما و …
مبلشویی حرفه ای و عمقی در محل

 

مبل‌شویی در منزل چگونه انجام می‌شود؟

برای شسشوی مبل در منزل میتوانید با استفاده از یک دستگاه بخارشوی یا با استفاده از مواد شوینده و پارچه یا فوم مبل خود را تمیز کنید. اما قبل از آن باید توجه کنید که با استفاده از ترفندهای لکه گیری حتما لکه‌های عمقی مبل را که به لایه‌های زیرین نفوذ کرده اند از بین ببرید.
مبل شویی در منزل بهتر است یا سفارش خدمات مبل شویی

شسشوی مبل کاری بسیار تخصصی است که نیاز به دانش شناخت انواع پارچه‌های مبل، ساختار داخلی مبل، لکه‌های مبل و مواد مناسب شستشوی آن‌ها و همچنین تجهیزاتی مثل دستگاه مبل‌شویی دارد.
این درست است که شما میتوانید کارمبل‌شویی در منزل را خودتان انجام دهید اما اگر مواد شوینده داخل مبل باقی بمانند یا از مواد شوینده مناسبی استفاده نکنید به مرور زمان مبل شما پوسیده می‌شود و از نظر هزینه در درازمدت اصلا به صرفه نیست که برای چنین آسیب‌هایی به مبل‌تان ریسک کنید.

خدمات مبل شویی در منزل گل ابریشم

در راستای نیل به اهداف بلندمدت کانون خدمات فرش ایران قالیشویی گل ابریشم، جهت ارائه خدمات نوین و مکمل، و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم، بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد ممتاز با استفاده از تجربه ، تخصص، تعهد و رویکردهای نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم.
اینک مفتخریم راه اندازی و اجرای طرح TOP CLEAN ( خشکشویی مبل و موکت در محل ) را به اطلاع رسانده، اعلام نماییم با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز اروپا ، مجهزترین و کاملترین دستگاه های شستشو (ساخت کمپانی SOLO و RCM ایتالیا)، کادری مجرب و انتخاب بهترین مواد شوینده ، قادر به ارایه خدماتی متمایز و برتر می باشیم.
امیدواریم با شناسایی روش ها و طراحی شیوه های جدید نوآورانه در کانون خدمات فرش ایران قادر به ارایه خدماتی فراتر از حد انتظار شما بوده و وظیفه خود را در حد توان به انجام برسانیم.
شرکت قالیشویی و مبل شویی ممتاز گل ابریشم آماده ارائه کلیه خدمات خشکشویی مبلمان با سرویس دهی سراسر تهران. مجهز به ناوگان حمل و نقل گسترده.

 

کلیه خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل شما انجام می شود. مراحل نظافت و شستشوی مبلمان در منزل بدون ریزش آب بوده و از شامپوی درجه یک ایرانی استفاده می شود.شرکت قالیشویی و مبل شویی ممتاز گل ابریشم با استفاده از دستگاه اختصاصی مبل شویی و فرچه های نرم و خشک جهت افزایش کیفیت شستشو و کاهش ایرادات احتمالی نهایت پاکیزگی را به مبلمان شما مشتریان گرامی به ارمغان می آورد.