قالیشویی در جنت آباد :

قالیشویی در جنت آباد | افراد با اهداف گوناگون تمایل دارند از خدمات قالیشویی گل ابریشم بهره مند شوند. در گذشته قالیشویی تنها برای شست و شوی فرش ها مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه قالیشویی برای پرز گیری و شست و شوی فرش، شستن موکت، لکه گیری، رفع پارگی، از بین بردن محل سوختگی، شیرازه دوزی، خشک شویی پرده، مبلمان و … استفاده می شود.

هنوز هم بسیاری از قالیشویی ها کلیه خدمات تمیزکاری و ترمیم را به شکل یک جا و با هم ارائه نمی کنند. قالیشویی شعبه جنت آباد از قالیشویی های فوق مجهز گل ابریشم در منطقه جنت آباد بوده که کلیه خدمات مربوط به گلیم، جاجیم، موکت، پتو، مبلمان و … را به شکل یک جا و همزمان انجام می دهد.

وجود این خدمات، قالیشویی گل ابریشم را در منطقه جنت آباد محبوب کرده و اهمیت زیادی در انتخاب آن دارد.

تعمیرات بخش مهمی از خدمات قالیشویی گل ابریشم هستند. ترمیم و بازسازی را قبل از شست و شو مورد توجه قرار دهید. قبل از اینکه به شست و شوی فرش اقدام کنید، از سالم بودن تار و پود آن مطمئن شوید. در صورت بروز هر گونه پارگی، پوسیدگی، سوختگی و … ابتدا آن را برطرف و ترمیم نمایید. آن گاه روند شست و شوی فرش را از سر بگیرید.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در جنت آباد

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

بازسازی در قالیشویی گل ابریشم :

فرش ها اگر به درستی نگه داری و تمیزکاری شوند، عمر طولانی دارند. با دیدن اولین نشانه های پوسیدگی فرش بهتر است از اقدامات ترمیم و بازسازی قالیشویی گل ابریشم شعبه جنت آباد بهره مند شوید. قیمت تعمیرات و بازسازی فرش ها بر مبنای جنس و نوع بافت متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال فرش های ابریشم نیاز به دقت بالایی برای ترمیم دارند. همچنین در ترمیم آن ها از مواد گران قیمت تری استفاده می شود.

قیمت قالیشویی گل ابریشم شعبه جنت آباد :

قالیشویی گل ابریشم از قیمت های مناسبی برای ارائه خدمات برخوردار است. در واقع قالیشویی شعبه جنت آباد از تمام خدمات تعمیراتی، بازسازی و ترمیمی با قیمت مناسب بهره مند می گردد. قیمت قالیشویی گل ابریشم طبق مصوبه صنف و اتحادیه قالیشویی تعیین شده و کاملاً نظارت شده می باشد.

تخمین شست و شوی قالی نیز با توجه به جنس فرش و نوع مواد مصرفی متفاوت خواهد بود. شست و شوی قالی بر حسب متر محاسبه می گردد.

اگر نیاز به تعمیر ریشه یا تثبیت آن دارید، از قالیشویی گل ابریشم بهره مند شوید. سرعت خدمات رسانی این مجموعه بسیار بالاست. بنابراین در طی مدت زمان کوتاهی می توانید فرش های خود را از قالیشویی گل ابریشم شعبه جنت آباد تحویل بگیرید.

تمام افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند، از تخصص لازم در زمینه فرش برخوردار می باشند.

دیدگاه ها غیرفعال است