قالیشویی در دزاشیب

قالیشویی در دزاشیب | قالیشویی گل ابریشم یکی از قدیمی ترین قالیشویی های تهران است. این قالیشویی با امکانات و تجهیزات عالی به روز توانسته است بهترین شیوه ی شست و شوی قالی ها را فراهم آورد. به این ترتیب اگر در جست و جوی قالیشویی خوب در دزاشیب هستید بهترین انتخاب و گزینه ای که برای شما وجود دارد بدون شک قالیشویی گل ابریشم است.

گل ابریشم معتبر ترین قالیشویی در دزاشیب است که با سابقه ای عالی در این محیط همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. برای ثبت و پیگیری سفارش خود به این مجموعه می توانید از طریق ثبت اینترنتی و یا تماس با اپراتورهای شبانه روزی قالیشویی گل ابریشم اقدام کنید.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در پل رومی

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

قالیشویی گل ابریشم و خدمات آن

قالیشویی گل ابریشم دارای خدماتی منحصربفرد و بسیار ماهرانه است. خدمات ویژه ای که این قالیشویی ارائه می دهد سوای شست و شوی معمولی قالی است و شامل هزینه خواهد بود. در رابطه با خدمات ویژه ی این قالیشویی اگر کنجکاو باشید لازم است بدانید که رفو و ترمیم قالی های ماشینی و قالی های نفیس و همچنین پاک کردن لک های قدیمی و تیره و علاوه بر آن اعلا شویی قالی های مورد نظر شما در دسته ی خدمات ویژه ی این قالیشویی قرار می گیرند.

برای ثبت سفارش خود بصورت اینترنتی و یا تلفنی ضرورت دارد تا خدمات ویژه را لحاظ کنید تا برای فرش های شما انجام شود. قالیشویی گل ابریشم مهارت کافی و همچنین تجهیزات لازم را برای شست و شوی قالی های حساس و نفیس شما دارا است و عمر و سلامت قالی ها را هنگام شست و شو تضمین می کند.

در نتیجه اگر برای شست و شوی قالی ها، موکت ها، گلیم و مبلمان خود فضای کافی ندارید و یا زمان و توان لازم را در اختیار ندارید می توانید به راحتی با قالیشویی گل ابریشم ارتباط برقرار کنید و فرش های خود را به این مجموعه ی حرفه ای بسپارید.

دیدگاه ها غیرفعال است