پاک کردن لکه رنگ پلاستیک از سطح فرش

از جمله لکه هایی که ممکن است بر روی فرش ها به دلایل مختلفی بوجود آید یکه رنگ پلاستیک است. در این موارد می توان با استفاده از روش هایی اقدام به پاک کردن لکه رنگ پلاستیک از سطح فرش نمود. ذکر این نکته لازم است که شما می توانید با مراجعه به قالیشویی ها و استفاده از تجربه کارشناسان آن‌ها اقدام به رفع سایر لکه های مختلف از سطح فرش ها نمایید. از جمله این قالیشویی ها با تجربه فراوان قالیشویی گل ابریشم است که می تواند خیلی راحت و سریع تمام لکه های را از سطح فرش شما پاک کند. امروزه می توان با استفاده از روش های خانگی متفاوتی اقدام به رفع لکه ها نمود که در ادامه به چند روش کاربردی در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

روش‌های کاربردی برای پاک کردن لکه رنگ پلاستیک از سطح فرش

لکه رنگ پلاستیک، از جمله رنگ هایی است که پاک کردن آن به سادگی ممکن نیست. در حال حاضر روش های مختلفی برای پاک کردن این لکه از سطح فرش وجود دارد که به صورت خانگی انجام می شود. در روش اول ما به شما برای پاک کردن لکه رنگ پلاستیک از سطح فرش، استفاده از شامپو فرش و نرم کننده را توصیه می کنیم. می توانید این دو مورد را با مقداری آب سرد مخلوط کنید و یک محلول بدست آورید. در نهایت با یک دستمال نخی سفید و این محلول می توانید لکه رنگ پلاستیک مورد نظر را از سطح فرش پاک کنید. ذکر این نکته الزامی است که برای پاک شدن کامل این لکه باید چندین مرتبه کار پاک کردن را تکرار کنید. برای پاک کردن این لکه ها از روی فرش های قیمتی و دستباف این روش توصیه نمی شود و بهتر است این کار را به متخصصان با تجربه بسپارید.

پاک کردن لکه جوهر از سطح فرش

در تمام خانه ها حداقل یک نفر وجود دارد که یا محصل است یا با لوازم تحریر و نوشتاری کار می کند. این لوازم در انواع مختلفی وجود دارد که از پر مصرف ترین آنها انواع خودکار محسوب می شود. جوهر خودکار می تواند به دلایل مختلفی بر روی سطوح مختلف از جمله فرش ریخته شود. همچنین می توان به جوهری که برای خوشنویسی استفاده می شود هم اشاره کرد که …

یکی دیگر از روش های پاک کردن لکه رنگ پلاستیک از سطح فرش، استفاده از مقداری صابون رنده شده به همراه آب سرد است. این روش در مواقعی کاربردی است که لکه تازه باشد و هنوز به طور کامل خشک نشده باشد. ابتدا لکه مورد نظر را با آب ولرم مرطوب کرده و سپس یک محلول توسط خرده های صابون و آب سرد درست کنید. جهت پاک کردن لکه از کف تولید شده استفاده کنید. کف محلول را روی لکه های بریزید و توسط یک تکه اسفنج یا یک مسواک لکه ها را به طور کامل پاک کنید.

دیدگاه ها غیرفعال است