قالیشویی در لویزان :

قالیشویی در لویزان | بیشتر افراد به نگه داری بهینه فرش علاقه مند هستند. از این رو همواره خواهان حفظ نرمی و کیفیت فرش بعد از هر بار شست و شو می باشند. برای حفظ کیفیت و لطافت فرش باید قالیشویی مناسب انتخاب کنید. قالیشویی در لویزان امکان شست و شوی بهینه را برای مشتریان خود فراهم می کند.

در واقع شست و شوی تمام فرش ها در مجموعه گل ابریشم با رعایت استانداردها انجام می شود. خدمات ویژه مهم ترین دلیل انتخاب قالیشویی گل ابریشم شعبه لویزان است.

نیاز به شست و شو و تمیز کاری فرش ها امری غیر قابل اجتناب است اما پیاده سازی اقدامات شست و شو باید با اصول حفاظتی انجام شود. قالیشویی گل ابریشم استانداردهای لازم برای شست و شوی بهینه را مورد توجه قرار می دهد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در لویزان

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

پاک کردن اصولی لکه با قالیشویی در لویزان :

منظور از شست و شوی بهینه شست و شویی است که با کمترین مصرف آب، مواد شوینده و انرژی انجام می شود و عملیات پاکسازی را در عمیق ترین لایه فرش انجام می دهد.

برای پاکسازی لکه ها باید اصولی عمل کنید. لکه ها بعد از گذشت زمان زیاد مقاوم می شوند. از این رو پاکسازی آن ها به مراتب سخت تر می گردد. قالیشویی در لویزان به شما توصیه می کند فرش ها را بلافاصله بعد از لک شدن به قالیشویی تحویل دهید.

در این صورت پاکسازی لکه راحت تر انجام می گیرد و به بافت فرش آسیب وارد نخواهد شد.

نکته مهم دیگر در مورد لکه ها این است که از روش مالشی برای پاکسازی لکه کمک نگیرید. روش مالشی به رانده شدن لکه به داخل فرش منتهی می شود. برای پاکسازی آن ها بهتر است یک پارچه نرم یا اسفنج آغشته به محلول را امتحان کنید. همچنین باید لکه ها را از ناحیه بیرونی به سمت داخل پاک کنید.

تمام اصول گفته شده برای از بین بردن لکه در قالیشویی گل ابریشم شعبه لویزان انجام می شود.

ارائه خدمات لکه گیری و شست و شوی بهینه :

پاکسازی به موقع لکه از پیشروی آن ممانعت می کند. وجود لکه ها بر روی فرش می تواند منبع مناسبی برای تجمع قارچ، باکتری، کپک و … باشد. همچنین ممکن است این آلودگی ها به دیگر نقاط منزل هم سرایت کنند. در نتیجه شما را به دردسر بیشتری برای تمیز کردن منزل دچار خواهند کرد.

لکه های ایجاد شده می توانند لکه چربی، رنگ، آدامس، چای، قهوه و … باشند. لکه رنگ از جمله لکه های سخت است که برای پاکسازی نیاز به پروسه طولانی دارد. قالیشویی در لویزان با نوع لکه ها به خوبی آشناست و کلیه تجهیزات مناسب برای از بین بردن آن را دارا می باشد.

بنابراین می توانید از مجموعه قالیشوییگل ابریشم شعبه لویزان انتظار پاکسازی هر نوع لکه ای را داشته باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است