قالیشویی در ستارخان :

قالیشویی در ستارخان | فرش ها نیاز به پاکسازی قدرتمند دارند. فرش ها به شکل مداوم بر روی زمین قرار می گیرند و پا می خورند. از این رو می توانند حامل گرد و غبار، باکتری، لکه های ظاهری و آلودگی های پنهان زیادی باشند. برای از بین بردن تمام آلودگی نیاز به انتخاب یک قالیشویی مدرن و مجهز دارید. قالیشویی در ستارخان امکان شست و شوی عمیق و حرفه ای را برای مشتریان فراهم می کند. امکان شست و شوی عمیق قالیشویی گل ابریشم شعبه ستارخان جایگاه ویژه ای در خدمات قالیشویی دارد. به همین علت بیشتر شهروندان ستارخان به خدمات گل ابریشم متمایل می شوند. قالیشویی ستارخان در محدوده ستارخان شهر تهران قرار دارد. افرادی که در منطقه ستارخان و مجاور آن سکونت دارند، می توانند از خدمات بی نظیر این قالیشویی بهره مند شوند. قالیشویی گل ابریشم با مدیریتی قوی کنترل می گردد و از تیم کاردان و باتجربه تشکیل شده است.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در ستارخان

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات قالیشویی گل ابریشم شعبه ستارخان :

تمام مراحل غبار روبی، ضدعفونی، شست و شوی عمیق و خشک کردن قالیشویی گل ابریشم با نظارت کامل انجام می شود. اگر فرش نیاز به تعمیر و ترمیم داشته باشد، حتماً این موضوع با شما در میان گذاشته می شود. امکان سفارشی شستن از دیگر خدمات قالیشویی گل ابریشم شعبه ستارخان است. شست و شوی سفارشی معمولاً برای فرش های بسیار نو، گران قیمت، حساس، دست باف، خارجی و ابریشمی توصیه می گردد. فرش های سفارش شده‌ی قالیشویی گل ابریشم به روش سنتی لکه گیری و شست و شو می شوند. در واقع آن ها در داخل دستگاه شست و شو قرار نمی گیرند. تمام این تکنیک ها برای رضایت مشتری و تثبیت بافت و رنگ فرش مورد توجه خواهد بود. فرش ها هر چند ماه یک بار نیاز به تمیزکاری عمیق دارند. برای تمیزکاری عمیق فرش باید از پاک کننده های حرفه ای استفاده کرد. شیرازه دوزی از خدمات مهم قالیشویی گل ابریشم است. شیرازه همان نوارهای طولی است که در اطراف فرش مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است فرش بعد از گذشت مدتی نیاز به شیرازه دوزی داشته باشد. شیرازه دوزی، رفوگری، تودوزی، رنگ رزی و … از خدمات ارائه شده قالیشویی ستارخان می باشد. تعمیرات و بازسازی فرش در قالیشویی گل ابریشم می تواند دلیل مهمی برای انتخاب این قالیشویی باشد.

راه ارتباطی مهم و موثر با قالیشویی گل ابریشم :

راه ارتباطی مهم و موثر با قالیشویی گل ابریشم شعبه ستارخان تماس تلفنی و رزرو آنلاین خدمات است. در واقع شما می توانید با اولین تماس از خدمات قالیشویی ستارخان بهره مند شوید. فرش های تحویل گرفته از مشتری در زمان کمی به آن ها برگردانده می شود. در واقع سرعت شست و شو در قالیشویی گل ابریشم بسیار بالاست. این شست و شو با اصول مراقبتی فرش انجام می شود و در نتیجه آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. اتومبیل های جمع آوری فرش در قالیشویی گل ابریشم با اتاقک مناسبی برای ذخیره فرش ها همراه است.

دیدگاه ها غیرفعال است