قالیشویی در محدوده جماران :

قالیشویی در جماران برای ساکنین در این منطقه بسیار مناسب است. در دوران کنونی با افزایش جمعیت کشور و همچنین سیل مهاجرت به سمت تهران برای اشتغال و تحصیل باعث شده تا متراژ خانه ها بسیار کوچکتر شود. این کاهش متراژ برای سهولت پرداخت هزینه های خرید و یا رهن و اجاره محل سکونت است.

اما نقصان این رویه از این بابت است که بطور کلی حیاط از نقشه خانه ها حذف شده است. حذف شدن چنین فضایی از خانه ها علاوه بر اینکه صفا و دلنشینی محیط را بسیار کمتر می کند باعث می شود تا افراد برای خانه تکانی ها و شست و شوی فرش ها نیز دچار مشکل شوند.

به این ترتیب قالیشویی گل ابریشم با احداث شعبه های متفاوت در اکثر مناطق تهران باعث شده تا شست و شوی قالی ها بسیار راحت شده و نقصان نبودن حیاط در هر خانه جبران شود. قالیشویی در جماران راه حل بی بدیل ساکنین این منطقه برای شست و شوی قالی ها، موکت و گلیم فرش است.

همچنین اگر قالی نفیسی دارید که ابریشمی یا عتیقه است می توانید با سپردن آن به قالیشویی گل ابریشم شمایل فرش خود را پاک و براق، مثل روز اول نو و زیبا ببینید.

البته لازم است بدانید که پذیرفتن قالی های نفیس شرایط بخصوصی دارد که پیش از تحویل آن ها به قالیشویی بهتر است این شرایط را از اوپراتورهای گل ابریشم جویا شوید.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در جماران

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

نحوه تحویل سفارش به قالیشویی در جماران

قالیشویی در جماران به راحتی برای شما قابل دسترس است. برای سپردن قالی های خود به قالیشویی در جماران تنها کافی است تا از طریق سایت و یا شماره تلفن بت این قالیشویی تماس برقرار کنید. قالیشویی گل ابریشم پس از ثبت سفارش شما اقدام به انجام هماهنگی های لازم برای تحویل گرفتن قالی ها از درب منزل می کند.

توجه داشته باشیدکه تعیین زمان مقرر برای دریافت قالی بسیار دقیق است و شما موظف هستید حتما در آن تاریخ و ساعت در منزل تشریف داشته باشید تا قالی ها را به پیک دریافت قالیشویی گل ابریشم تحویل دهید. چنانچه این رویه انجام نشود ملزم به ماندن در لیست انتظار و تعیین زمان دیگری برای تحویل دادن قالی ها هستید.

بهترین و خلوت ترین تایم برای تحویل دادن قالی ها به قالیشویی در جماران، زمستان است که در این فصل قالیشویی گل ابریشم از تمام فصل های دیگر سفارش های کمتری دارد.

دیدگاه ها غیرفعال است