قالیشویی در تهران نو :

قالیشویی در تهران نو | آیا ساکن محله تهران نو در شرق تهران هستید و به دنبال یک قالیشویی معتبر و مجاز برای سپردن فرش‌ها و قالی‌هایتان می‌گردید؟ ما در اینجا قصد داریم بهترین قالیشویی گل ابریشم  را به شما معرفی کنیم.

قالیشویی گل ابریشم یکی از معتبرترین قالیشویی‌ها در شهر تهران محسوب می‌شود. گل ابریشم، یکی از باسابقه‌ترین قالیشویی‌های فعال در استان تهران بوده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران نیز است. اگر به  فرش و قالی خود اهمیت می دهید و می‌خواهید شستشوی آن را به یک قالیشویی معتبر بسپارید، قالیشویی گل ابریشم با کادری مجرب و استفاده از بهترین مواد شستشو، بهترین قالیشویی منطقه تهران نو است که می‌تواند در تمام فصل‌های سال به مشتریانش خدمات ارائه کند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم درتهران نو

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

اهمیت فرش و قالیچه در منزل یک ایرانی :

فرش یکی از مهم‌ترین وسایل منزل هر ایرانی است که باید در حفظ و نگهداری از آن کوشا بود. یکی از مهم‌ترین وظایف شما در قبال فرش‌ها و قالی‌ها،‌ شستشوی منظم آن‌ها است. اما با توجه به ازدیاد قالیشویی‌ها در سطح شهر تهران،‌ ممکن است شما در انتخاب بهترین قالیشویی دچار سردرگمی شوید.

قالیشویی گل ابریشم در شرق تهران، بهترین قالیشویی گل ابریشم شعبه تهران نو است که شستشوی کامل و بدون نقص فرش شما را تضمین می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که فرش با هیچ آسیبی مواجه نشود.

خدمات قالیشویی گل ابریشم :

غبارگیری فرش پیش از آغاز شستشو، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر قالیشویی معتبری که به مشتریانش اهمیت می‌دهد‌، پیش از آغاز شستشو باید انجام دهد. بسیاری از قالیشویی‌ها بدون توجه به این موضوع شروع به شستشوی فرش شما می‌کنند و به همین خاطر است که بعد از پهن کردن فرش و پا خوردن، متوجه خشک شدن تار و پود آن می‌شوید.

اما متخصصان این امر در قالیشویی گل ابریشم ابتدا به خوبی فرش شما را غبارگیری می‌کنند و سپس با بهترین مواد شوینده، شستشو می‌دهند. سپس فرشتان را لول شده با روکش پلاستیکی درب منزل تحویل شما خواهند داد.

دیدگاه ها غیرفعال است