قالیشویی در اکباتان :

قالیشویی در اکباتان | برای انتخاب قالیشویی مناسب پارامترهای مختلفی در نظر گرفته می شود. یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب قالیشویی، نزدیکی آن به محل سکونت شماست. در واقع نمی توان مدت زیادی خانه را بدون فرش تحمل کرد. بنابراین بیشتر افراد پس از تحویل قالی به قالیشویی خواهان دریافت سریع آن هستند.

برای بهره مندی از خدمات ویژه قالیشویی در سریع ترین زمان ممکن باید قالیشویی مناسب در محدوده محل زندگی انتخاب کنید. قالیشویی در اکباتان از شعبات قالیشویی گل ابریشم بوده و برای افرادی که در منطقه اکباتان و نواحی مجاور آن سکونت دارند، ایده آل خواهد بود.

در واقع قالیشویی اکباتان برای اهالی اکباتان بسیار مناسب است. چون مدت زمان کمی برای جمع آوری فرش ها یا تحویل دادن آن ها نیاز دارد. همین موضوع سرعت خدمت رسانی قالیشویی را بالا می برد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در اکباتان

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات مهم قالیشویی گل ابریشم شعبه اکباتان :

قالیشویی در اکباتان نظم زیادی در گرفتن سفارش ها دارد. پرسنل کاری قالیشویی گل ابریشم با مشتریان برای مراجعه به منزل هماهنگ می شوند. در زمان تحویل نیز مشتریان را در جریان مراجعه قرار خواهند داد و با آن ها هماهنگ می شوند. نظم در کارها و نوبت دهی به مشتریان از دلایل انتخاب قالیشویی گل ابریشم در اکباتان است.

قالیشویی گل ابریشم کلیه جزئیات سفارش را در فاکتورهای صادر شده برای مشتری ثبت می کند. فاکتورهای صادر شده با تاریخ دریافت و تحویل ارائه می شوند.

قالیشویی اکباتان قادر به شست و شوی انواع فرش می باشد. قالیشویی گل ابریشم از تمام تجهیزات لازم برای شست و شوی دقیق و حرفه ای برخوردار می باشد.

کاور کردن ریشه :

کاور ریشه از دیگر خدمات ارائه شده در قالیشویی اکباتان است. همان طور که می دانید کاور کردن ریشه در حفظ بافت فرش و سالم ماندن آن اهمیت زیادی دارد. ریشه ها بعد از مدتی کثیف می شوند یا دچار پارگی می گردند. بنابراین کاور کردن ریشه اهمیت زیادی در نگه داری آن ها دارد.

موکت های چسبیده به زمین نیاز به شست و شوی مداوم دارند. قطعاً شست و شوی موکت در منزل به سهولت امکان پذیر نیست.

قالیشویی گل ابریشم شعبه اکباتان برای مشتریان خود این امکان را فراهم می آورد که در محیط منزل اقدام به خشک شویی موکت یا مبلمان نمایند. برای شست و شوی موکت در منزل، نیروی متخصص به محل اعزام می گردد.

در واقع کلیه مراحل ضدعفونی، شست و شو و خشک کردن با دقت و ترتیب لازم انجام خواهد شد. دستگاه های خشک شویی بسیار قدرتمند بوده و در مدت زمان کوتاهی شست و شوی موکت یا مبلمان را انجام می دهد. این نوع خدمات رسانی قالیشویی گل ابریشم برای افرادی مناسب است که قصد ندارند موکت یا مبلمان را جا به جا کنند.

خدمات خشک شویی در قالیشویی گل ابریشم بسیار ویژه بوده و از مهم ترین دلایل توصیه این قالیشویی می باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است