قالیشویی در ونک

قالیشویی در ونک | قالیشویی  ونک با سابقه درخشان در زمینه شستشوی انواع فرش های دست بافت،ماشینی،قالی،موکت،مبلمان و خوشخواب ها و همچنین انواع خدمات ترمیمی و آرایش و زیبا سازی فرش ها آماده خدمت رسانی به عزیزان محله ونک میباشد.

راه های ثبت سفارش ویژه ونک

سفارش آنلاین

۰۲۱۸۶۹۴

۳۰ خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

قالیشویی در ونک

مفتخریم که توانسته ایم با بهره برداری از پیشرفته ترین و به روزترین ماشین آلات و تجهیزات مدرن شستشوی فرش ها و همچنین خشک کن های پیشرفته،مواد اولیه و مواد شوینده مرغوب و درجه یک،بهترین و با تجربه ترین و دقیق ترین پرسنل و سرویسکاران،متخصصان و کارشناسان حرفه ای در این زمینه تحت روش های نوین مدیریت،بهترین قالیشویی ونک گردیم.از امتیازات ویژه ای که ما را در رقابت ها موفق گردانیده انجام خدمات ترمیم فرش های آسیب دیده قالیشویی در ونک میباشد.

خدمات قالیشویی ونک

فرش های خود را خیلی دوست دارید و قادر به تعویض آن نیستید؟؟جفت فرش خود را پیدا نمیکنید؟ولی خب به دلایلی هم همین فرشی که دارید هم خوشحالتان نمیکند؟کثیف،کهنه،پاره،پوسیده و….شده است؟نگرانی و ناراحتی شما را درک میکنیم.فرش های خود را به قالیشویی ونک بسپارید،کارشناسان ما بررسی های لازم را به عمل آورده و پس از تشخیص انواع ایرادهای فرش، نوع خدمات ترمیمی و آرایشی مورد نیاز را انتخاب کرده و پس از مشورت با مشتریان عزیز اقدام به ترمیم آن میکنند.

اصلاح عیوب مربوط به ریشه و بافت نقشه و گره و از بین بردن انواع لکه ها و همچنین رنگ رزی و پرز گیری از جمله اقداماتی ست که در این قالیشوییی انجام میگیرد.مشتریان عزیزی که به دنبال یک قالیشویی خوب ونک میگردند،قالیشویی ما بهترین انتخاب برای آنهاست که رضایت صد در صدی آنها را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر خدمات مربوط به فرش ها و قالی ها خدمات دیگری در قالیشویی ونک، هم چون شستشوی انواع مبلمان و خوشخواب های شما با هرنوع جنس پارچه و رویه در منزل و محل کار شما با بهترین مود اولیه و متریال و مجرب ترین سرویسکاران انجام میگیرد. کاملاً تمیز و بدون کوچک ترین جای لک و کثیفی.

رضایت مشتریان،کیفیت عمیلکرد و خدمات ما را تضمین میکند. هم اکنون میتوانید با مراجعه به وب سایت ما و از طریق سیستم ثبت سفارش آنلاین ،اقدام به ثبت سفارش خود کرده و از تخفیفات ویژه ما و همچنین حمل و نقل رایگان ما بهره ببرید.ناوگان حمل و نقل ما متشکل از کامیونت های ایسوز سرپوشیده آماده انتقال فرش های شما بدون کوچکترین آسیب و خسارتی در هر شرایط جوی با هدف حفظ سلامت فرش ها و سفارشات شما میباشد.

دیدگاه ها غیرفعال است