قالیشویی در طرشت :

قالیشویی در طرشت | قالیشویی های مجهز خدمات زیادی به مشتریان ارائه می کنند. در واقع مراکز قالیشویی مجهز کلیه خدمات را به شکل یکجا به مشتریان عرضه می نمایند. بنابراین زمانی که از این نوع قالیشویی ها بهره مند می گردید، می توانید کلیه خدمات مربوط به ترمیم، شست و شو، بازسازی، رفوگری و … را از آن ها درخواست کنید.

قالیشویی طرشت نمونه ای از قالیشویی های مجهز و مدرن گل ابریشم است. از این رو با انتخاب قالیشویی گل ابریشم شعبه طرشت می توانید از خدمات مختلف و تجهیزات شست و شو آن بهره مند شوید.

قالیشویی طرشت کیفیت را مبنای کار خود قرار داده و به همین علت تمام کارهای خدماتی را با کیفیت بالا ارائه می کند. قالیشویی گل ابریشم برای اهالی منطقه طرشت و نواحی مجاور آن اهمیت زیادی دارد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در طرشت

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات رسانی قالیشویی گل ابریشم :

خدمات رسانی قالیشویی گل ابریشم  با کمترین اتلاف زمان انجام می شود. این قالیشویی علاوه بر سرعت بالا در خدمت رسانی، محدودیت زمانی برای سرویس دهی ندارد. فعالیت قالیشویی در طرشت به شکل شبانه روزی بوده و در تمام ایام هفته حتی در روزهای تعطیل برقرار است.

بیشتر خانواده ها روزهای تعطیل را برای شستن فرش ها و به اصطلاح خانه تکانی انتخاب می کنند.

پرسنل متخصص قالیشویی در طرشت امکان جمع کردن فرش قبل از تحویل به قالیشویی را فراهم می کنند. همچنین می توان از خدمات بعد از شست و شوی قالیشویی نیز بهره مند شد. در چنین حالتی فرش های مشتریان بعد از شست و شو با کاور مخصوص به منزل آورده می شوند و پرسنل شرکت اقدام به حمل و پهن کردن فرش ها خواهند کرد.

تجهیزات و خدمات شست و شوی قالیشویی در طرشت :

قالیشویی در طرشت در زمینه شست و شوی انواع فرش خارجی، ابریشمی، دست باف، پشمی، پلاستیکی، گبه، جاجیم، گلیم و … فعالیت می کند. در واقع این قالیشویی با الیاف و مواد به کار رفته در فرش ها کاملاً آشناست و از پرسنل متخصص برای انجام تعمیرات و شست و شو کمک می گیرد.

پرسنل متخصص برای انجام ظریف کاری در فرش ها به کار گرفته می شوند. قالیشویی گل ابریشم خدمت رسانی خود را با ارائه فاکتور به مشتریان انجام می دهد. این فاکتورها به شکل رسمی تهیه و تنظیم می شوند و مشخصات کالاهای دریافتی از مشتریان را بیان می کنند. فاکتورهای رسمی قالیشویی گل ابریشم در طرشت اهمیت زیادی در انتخاب آن به عنوان قالیشویی معتبر دارد.

تاریخ ذکر شده در فاکتور قالیشویی، زمان تحویل فرش ها را مشخص خواهد کرد. فرش های تحویلی مشتریان با جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات قالیشویی به سفارش مشتریان، خشک شویی، شست و شوی عادی یا شست و شوی درجه یک می شوند. البته نوع پاک کننده ها به روش کاملاً تست شده برای فرش های مختلف انتخاب و به کار بسته می شود.

دیدگاه ها غیرفعال است