قالیشویی در سعادت آباد :

قالیشویی در سعادت آباد | برای اهالی منطقه سعادت آباد تهران و نواحی مجاور آن بسیار مناسب است. قالیشویی گل ابریشم در سعادت آباد از پرسنل متعهد و کاری بهره مند شده است. بنابراین در طی روز می تواند سفارش کاری زیادی دریافت کند. البته سفارش کاری زیاد به معنای عدم دقت و شست و شوی سرسری فرش های شما نیست. این موضوع از مهم ترین دلایل انتخاب قالیشویی گل ابریشم در محدوده سعادت آباد است.

خدمت رسانی قالیشویی در سعادت آباد :

قالیشویی گل ابریشم شعبه سعادت آباد فرش های دریافتی را با نهایت دقت و حوصله مورد شست و شو قرار می دهد. همچنین کلیه تعمیرات همچون ساییدگی، بیدزدگی، پارگی، تغییر شکل، رنگ برداری، لکه بری، رنگ رزی، چرم دوزی، شیرازه دوزی، ریشه زنی و … را انجام می دهد.

به همین دلیل ما به شما بهره مندی از خدمات قالیشویی گل ابریشم را پیشنهاد می کنیم.

فرش هایی که برای شست و شو به قالیشویی گل ابریشم می آیند، ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشند. در واقع کارشناسان و متخصصان فرش در قالیشویی گل ابریشم فرش های دریافتی را پیش از شست و شو مورد بررسی قرار می دهند. برخی از فرش ها بیش از اندازه ساییده شده و پوسیده هستند.

این فرش ها حتی اگر به روش سنتی و با مواد گیاهی قالیشویی شست و شو داده شوند، باز هم تاب نمی آورند و آسیب جدی می بینند. در چنین حالتی شما ملزم به پرداخت هزینه سنگینی خواهید شد.

قالیشویی گل ابریشم برای پیشگیری از این نوع اتفاقات نظر خود را درباره تعمیر و بازسازی فرش به شما اعلام خواهد کرد.

قالیشویی گل ابریشم شعبه سعادت آباد در تمام ایام هفته(حتی روزهای تعطیل) آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. پرسنل قالیشویی گل ابریشم بعد از تماس در ساعت تعیین شده برای تحویل گرفتن فرش مراجعه می کنند. پرسنل قالیشویی در سعادت آباد امکان حمل و نقل فرش را به سهولت فراهم می کنند.

این مجموعه در صورت درخواست مشتری اقدام به پهن کردن فرش و موکت نیز می نماید.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در سعادت آباد

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

صدور فاکتور قالیشویی گل ابریشم شعبه سعادت آباد :

قالیشویی گل ابریشم در زمان مراجعه به منزل و تحویل گرفتن فرش ها، اقدام به صدور فاکتور می کند. در این فاکتور نام و مشخصات خریدار، تعداد فرش و اثاثیه دریافتی، زمان تحویل، زمان دریافت، نوع فرش، هزینه شست و شو و … مشخص می گردد.

فاکتور قالیشویی گل ابریشم دارای اعتبار بوده و با فرم رسمی فاکتور تهیه می شود و همچنین در حین تحویل فرش های مشتریان از یک کاور مناسب برای فرش ها کمک می گیرد.

فرش های لول شده در این کاورهای تمیز و پلاستیکی قرار می گیرند. کاورهای پلاستیکی فرش های تمیز و ضدعفونی شده را از هر گونه رطوبت، آلودگی، گرد و غبار و … تا رسیدن به محوطه منزل مشتریان حفظ خواهد کرد.

دیدگاه ها غیرفعال است