قالیشویی در منطقه تهرانسر

قالیشویی در تهرانسر | امروزه بخش اعظم خدمات قالیشویی در منازل انجام می شود. بنابراین شرکت هایی که در محیط منزل حاضر به ارائه خدمت می شوند، گزینه بهتری برای انتخاب هستند. قالیشویی گل ابریشم شعبه تهرانسر خدمات خشک شویی ویژه ای به مشتریان ارائه می کند.

به همین دلیل خدمات قالیشویی گل ابریشم در تهرانسر بسیار مورد توجه سایر شهروندان است. قالیشویی در تهرانسر یک قالیشویی مجهز بوده که در محیط منزل نیز اقدام به خدمت رسانی می کند. این موضوع برای افرادی که تمایل ندارند فرش های خود را از محیط منزل خارج کنند، اهمیت دارد.

البته روش خشک شویی در منزل بسیار سرعتی و فوق العاده می باشد. در این روش شما ظرف مدت کوتاهی اقدام به پاکسازی فرش، مبلمان و … خواهید کرد. همچنین خشک کردن اثاثیه در مدت زمان کمی انجام می شود. بنابراین وسایل منزل به سرعت قابل استفاده هستند.

با انتخاب روش خشک شویی در منزل می توان از ضدعفونی کردن، صرفه جویی در آب و … نیز بهره مند شد.

خشک شویی قالیشویی گل ابریشم در تهرانسر :

قالیشویی گل ابریشم روش خشک شویی در منزل را برای فرش های بسیار گران قیمت یا پرتراکم مناسب می داند. در واقع صاحبان فرش های گران قیمت تمایل به خشک شویی فرش دارند. بنابراین خشک شویی در محیط منزل با تجهیزات مدرن را انتخاب می کنند.

انتقال، حمل و جا به جایی وسایلی همچون مبلمان، تخت خواب های تاشو، مبلمان تخت خواب شو، تشک تخت خواب و … کار دشواری است. ضمن اینکه این وسایل با روش خشک شویی و تجهیزات مدرن مورد شست و شو واقع می شوند. بنابراین امکان شست و شو در منزل برای آن ها بسیار کارساز و مفید است.

شست و شو در منزل از پرداخت هزینه اضافی و اتلاف وقت جلوگیری خواهد کرد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در تهرانسر

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

سایر خدمات قالیشویی گل ابریشم :

امکان شست و شوی انواع فرش، موکت، مبلمان، پتو و … در قالیشویی تهرانسر وجود دارد. فرش های دست بافت از حساسیت بالایی برای شست و شو برخوردار هستند. بنابراین باید کنترل لازم در مورد مواد پاک کننده و نحوه شست و شوی آن ها انجام شود.

قالیشویی گل ابریشم شعبه تهرانسر مواد پاک کننده و شوینده ها را بر مبنای عملکرد تست می کند. تست شوینده ها باعث می شود تا انتخاب مناسبی برای شست و شوی فرش های حساس داشته باشیم.

شوینده های نانو و مواد ارگانیک از جمله تجهیزات مورد استفاده‌ی قالیشویی گل ابریشم است. قالیشویی تهرانسر از مواد طبیعی برای لکه بری فرش های نفیس و گران قیمت استفاده می کند. همین موضوع محبوبیت قالیشویی گل ابریشم شعبه تهرانسر را افزایش می دهد.

ترمیم و تعمیر انواع فرش از دیگر خدمات ارائه شده در قالیشویی تهرانسر است. قالیشویی گل ابریشم کلیه خدمات خود را با صدور فاکتور به مشتری ارائه می کند و از قیمت های تصویب شده در اتحادیه استفاده می نماید.

دیدگاه ها غیرفعال است