قالیشویی در مینی سیتی :

قالیشویی در مینی سیتی | مجموعه گل ابریشم خدمات متفاوتی در زمینه شست و شو ارائه می کند. این قالیشویی با تجهیزات فوق العاده راه اندازی شده و به همین خاطر گزینه ای برتر در شست و شو می باشد. این مجموعه از کادر مجرب، متعهد و وظیفه شناس شکل گرفته است.

قالیشویی در مینی سیتی فرش های دریافتی را به شکل تضمینی به مشتریان بر می گرداند. کار تضمینی و با کیفیت قالیشویی گل ابریشم در مینی سیتی اهمیت زیادی در انتخاب این قالیشویی دارد.

ایرانیان به تمیزی و نظافت فرش های خود اهمیت زیادی می دهند. بخشی از هنر ایرانی در فرش های ایرانی خلاصه می شود. فرش های اصیل ایرانی با ظرافت خاصی بافته شده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در مینی سیتی

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات شست و شوی فرش دستباف :

برای فرش های ایرانی دستباف از قالیشویی گل ابریشم شعبه مینی سیتی بهره مند شوید. پرسنل کاری این قالیشویی با اولین تماس به محل اعزام می شوند و آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود. کیفیت شست و شو در قالیشویی گل ابریشم شعبه مینی سیتی بسیار بالاست.

این مجموعه از مواد درجه یک برای شست و شوی قالی بهره مند می گردد.

قالی‌های ابریشمی بسیار گران قیمت هستند. در قالیشویی گل ابریشم ، اقدامات مراقبتی لازم برای شست و شوی فرش های گران قیمت و ابریشمی مورد توجه قرار می گیرد. در واقع بافت نرم ابریشم در مقابل مواد شیمیایی بسیار حساس بوده و از بین می رود.

برای پاکسازی الیاف ابریشمی از مواد طبیعی و مناسب کمک گرفته می شود.

بسیاری از افراد گمان می کنند مواد طبیعی در شست و شوی فرش ها تاثیر چندانی ندارند. این تصور کاملاً اشتباست. قالیشویی گل ابریشم شعبه مینی سیتی محلول های طبیعی بی شماری برای شست و شوی فرش های حساس و گران قیمت تولید کرده است.

این محلول ها قدرت بالایی داشته و انواع مختلف دارند. بر حسب نوع لکه از محلول های طبیعی استفاده می شود.

قیمت شست و شوی هر قالی در قالیشویی گل ابریشم بر مبنای متراژ قالی محاسبه می گردد. البته نوع شست و شو، میزان دقت در شست و شو و نوع فرش تاثیر زیادی در تخمین قیمت نهایی دارد. قطعاً برای شست و شوی فرش های ابریشمی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

در پایان شست و شو نیز از کاور مناسب برای تحویل سفارش مشتری استفاده می شود. زمان تحویل کالای دریافتی مطابق با فاکتور ارائه شده به مشتری است. این موضوع سرعت عمل و تعهد بالای قالیشویی گل ابریشم را نشان می دهد. از این رو انتخاب قالیشویی گل ابریشم شعبه مینی سیتی توصیه می شود.

قالیشویی در مینی سیتی بر حسب نیاز مشتری اقدام به خدمت رسانی می کند. این مجموعه شست و شوی مکانیزه، سنتی، لکه گیری، رفع سوختگی، تعمیر و … را بر مبنای درخواست و نیاز مشتری انجام خواهد داد.

دیدگاه ها غیرفعال است