قالیشویی در شهرک امید :

قالیشویی در شهرک امید | شهرک امید یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های مسکونی در شرق تهران است که در مجاورت پارک جنگلی لویزان قرار دارد. اگر ساکن این منطقه از تهران هستید و به دنبال بهترین قالیشویی در شهرک امید هستید، ما به شما قالیشویی گل ابریشم را پیشنهاد می‌کنیم.

قالیشویی گل ابریشم به عنوان معتبرترین و بهترین قالیشویی مجاز فعال در منطقه شرق تهران، می‌تواند به تمام همشهریان محترم ساکن شهرک امید خدمات خود را ارائه کند.

ما هر روز و هر ساعت با فرش‌ها سر و کار داریم. فرش‌ها کف اتاق نشیمن ما، زیر مبلمان، میز تلویزیون و اتاق‌های خواب ما پهن هستند. ما بیشتر زمانی که در منزل هستیم را روی فرش‌ها سپری می‌کنیم و همین می‌طلبد به خوبی از آن‌ها مراقبت کنیم.

معرفی قالیشویی گل ابریشم شعبه شهرک امید :

قالیشویی گل ابریشم، عضو اتحادیه قالیشویی تهران و به عنوان بهترین قالیشویی شهرک امید آماده خدمت رسانی است. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در شهرک امید هستید تنها کافیست همین حالا تلفن خود را بردارید و به شعبه شرق تهران قالیشویی گل ابریشم تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند، فرش شما را لول شده و با اتومبیل مسقف حمل کنند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم درشهرک امید

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

اهمیت شستشوی فرش ها :

یکی از مهم‌ترین راه‌های مراقبت از فرش‌ها و قالی‌های زیبای ما، شستشوی منظم آن‌ها است. اما شستشوی خانگی علاوه بر این که در محیط‌های آپارتمانی امروزی امکان‌پذیر نیست و اگر هم باشد، روش سنتی شستشوی فرش به دلیل کمبود زمان و کافی نبودن فضا به درستی انجام نمی‌شود نمی‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.

بنابراین بهترین گزینه سپردن فرش خود به قالیشویی‌های معتبر است.

اما چه تفاوتی بین یک قالیشویی مجاز و معتبر با قالیشویی نامعتبر است؟ قالیشویی‌های نامعتبر معمولاً توجهی به مرحله غبارگیری پیش از شستشو ندارند. همچنین برای سوددهی بیشتر از مواد شوینده باکیفیتی استفاده می‌کنند. این تفاوت یک قالیشویی نامعتبر و بی‌کیفیت با یک قالیشویی مجاز و معتبر است.

دیدگاه ها غیرفعال است