قالیشویی در سوهانک :

قالیشویی در سوهانک | قالیشویی گل ابریشم در محدوده شمال شرق تهران قرار دارد. این قالیشویی به اهالی محله سوهانک و نواحی اطراف خدمت رسانی می کند و زیر مجموعه قالیشویی گل ابریشم است. مجموعه قالیشویی گل ابریشم هر گونه خدمات نظافتی و تعمیر مربوط به فرش را انجام می دهد.

قالیشویی سوهانک کلیه مجوزهای لازم را از اتحادیه قالیشویی دریافت کرده و به شکل کاملاً رسمی اقدام به شست و شو می کند. از این رو بیشتر افراد تمایل دارند از خدمات گل ابریشم  بهره مند شوند.

تعمیرات قالیشویی در سوهانک :

قالیشویی گل ابریشم خدمات ویژه ای در زمینه تعمیرات و ترمیم فرش دارد. ممکن است بسیاری از فرش های گران قیمت دچار پارگی شوند. در این حالت باید به دنبال یک مرکز مناسب برای رفع پارگی فرش باشید.

قالیشویی سوهانک در زمینه رفوگری و رفع پارگی فرش از نیروی متخصص و حرفه ای کمک می گیرد. بیشتر افرادی که در مجموعه قالیشویی گل ابریشم کار می کنند، به خوبی با ظرافت فرش و تار و پود آن آشنا هستند. رفوگری قالیشویی گل ابریشم به گونه ای حرفه ای انجام می گیرد. بنابراین این پارگی بعد از تعمیر اصلاً محسوس نیست.

برای ترمیم و بازسازی فرش قالیشویی در سوهانک از تجهیزات روز استفاده می شود. چنین تجهیزاتی می توانند سرعت کار را بالا ببرند.

رفع سوختگی فرش هم نیاز به انجام رفو دارد. برای این کار ابتدا محل سوختگی پاکسازی و آن گاه عملیات رفو انجام می گیرد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در سوهانک

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

قیمت شست و شو فرش در قالیشویی سوهانک :

قیمت شست و شوی هر قالی در قالیشویی سوهانک توسط اتحادیه قالیشویان مشخص می شود و کاملاً نظارت شده است.

شست و شوی قالی های تحویلی به قالیشویی گل ابریشم می تواند بر حسب ضرورت و نیاز، چند مرحله را پشت سر بگذراند. اگر کثیفی و آلودگی فرش زیاد باشد، در این صورت شست و شو قالیشویی به شکل چند مرحله ای انجام می گیرد.

قالیشویی گل ابریشم به دنبال تمیز کردن تمام تار و پود و لایه های فرش است. بنابراین به شکل دقیق و حساب شده فعالیت می کند.

اگر گردگیری پیش از شست و شوی قالی انجام شود، در این صورت لایه های فرش به خوبی لایروبی و تمیزکاری خواهند شد. قالیشویی گل ابریشم گردگیری را به عنوان یکی از مراحل مهم در شست و شو مورد توجه قرار می دهد. تجهیزات مدرن شست و شو نیز به تنهایی قادر به پاکسازی فرش از گرد و غبار نیستند. بنابراین عملیات گردگیری قالی باید قبل از شست و شوی مکانیزه انجام شود.

حمل، انتقال و کلیه مراحل تحویل قالی به مشتری توسط پرسنل انجام خواهد شد. حمل و انتقال قالی ها با رعایت نکات ایمنی انجام می شود.

قالیشویی گل ابریشم با انتخاب شوینده های مناسب و درجه یک از آسیب به بافت فرش جلوگیری خواهد کرد.

دیدگاه ها غیرفعال است