قالیشویی گل ابریشم و ویروس کرونا

هنگامی که به ایام عید نزدیک می‌شویم بیشتر افراد برای خانه تکانی و آماده شدن برای سال جدید به تکاپو می‌افتند. از جمله مهم‌ترین کارها در خانه تکانی، شستشوی فرش و قالی و تمیز کردن مبلمان است که تاثیر بسیار زیادی در نمای داخلی خانه و زیبایی آن دارد. امسال، با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور ما و راه انتقال بسیار سریع آن، بیشتر مردم در خانه ها ماندگار شده‌اند و راه ارتباط با بیرون را برای انجام سایر تشریفات به روی خود بسته‌اند. شاید شما هم شنیده باشید که ویروس کرونا یک ویروس، با قابلیت انتقال بسیار سریع است که تنها در ۲۰ درصد از افراد علائم خود را نشان می‌دهد. از دیگر نشانه های ویروس کرونا انتقال در فاصله کمتر از یک و نیم متر از طریق افرادی که علائم ندارند و همچنین حاوی ویروس کرونا هستند، مشخص شده است.

همچنین مشخص شده است که هنگام لمس کردن سایر وسیله ها و اجسام توسط افراد بیمار که دارای بیمار کرونا هستند، این ویروس به مدت ۴۸ ساعت به صورت فعال بر روی اجسام لمس شده باقی می‌ماند. به همین دلیل همواره یکسری راه های پیشگیری برای جلوگیری از ورود ویروس به بدن سایرین مانند استفاده از دستکش و ماسک، استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای تمام سطوح، شستشوی لباس ها بلافاصله پس از ورود به خانه، پاک کردن تمام اجسام قابل استفاده با الکل ضد عفونی کننده و سایر این اقدامات پیشنهاد می‌شود. به همین دلیل بیشتر افراد از استفاده از خدمات و سرویس های مختلف بیرون از خانه جلوگیری می‌کنند و همواره به دنبال راهی هستند که از داخل خانه تمام کارهای خود را انجام بدهند. با توجه به نزدیک بودن سال جدید، استفاده از خدمات و سرویس های قالیشویی برای بسیاری از خانه ها ضروری بوده در حالی که با وجود ویروس کرونا از استفاده از این خدمات سرباز می‌زنند. ولیکن این پیگیری برای تمام قالیشویی ها لازم نبوده و در ادامه دلیل مهم آن را بازگو خواهیم کرد.

قالیشویی و ویروس کرونا در تهران

استفاده از خدمات قالیشویی گل ابریشم با رعایت نکات پیش‌گیری

شاید تا قبل از خواندن این مطلب در این فکر باشید که از خدمات مخصوص قالیشویی ها برای شستشوی فرش های خانه خود استفاده نکنید. ولیکن ما یعنی قالیشویی گل ابریشم برای شما یک سیستم ایمنی و بسیار امن در مقابل ویروس کرونا تدارک دیده‌ایم که علاوه بر انجام دادن این خدمات و رسیدگی به خدمات خانه تکانی مطمئن می‌شویم که این ویروس را از طریق استفاده از خدمات ما دریافت نخواهید کرد. با ما همراه باشید تا با این موارد پیشگیری کننده به طور کامل آشنا شوید. ما برای شما از ابتدای کار تمام عوامل پیشگیری کننده و مورد احتیاط را بازگو خواهیم کرد. همانطور که در جریان هستید برای استفاده از خدمات و سرویس های مخصوص قالیشویی، کارگران قالیشویی باید برای تحویل گرفتن قالی ها وارد منزل شما شوند. به طوری که قالی ها را در هر قسمت از منزل به صورت رول درآورده و داخل ماشین های مخصوص حمل قرار دهند.

کما اینکه در هنگام تحویل نیاز به دریافت رسید و در برخی مواقع گرفتن بیعانه است که تمام این مراحل به صورت ساده زمینه ساز انتقال ویروس کرونا با سرعت بالا هستند. در این مرحله باید توجه داشته باشید که قالیشویی گل ابریشم اقداماتی انجام داده تا کارگران هنگام ورود با دستکش، کاور کفش و اسپری ضد عفونی کننده خود را از هرگونه ویروس پاک نموده و به صورت کاملا استریلیزه برای بردن قالی های شما وارد خانه های شما خواهند شد. همچنین برای اطمیان خاطر شما آنها اسپری ضد عفونی کننده را با خود به داخل خانه آورده و در صورت نیاز برای دریافت مبلغ بیعانه یا در هنگام تحویل قالی های شسته شده برای پرداخت تمام مبلغ، دستگاه پز را به صورت کامل ضد عفونی کرده و از آن استفاده می‌کنند. ذکر این نکته الزامی است که تمام این کارها را در مقابل چشمان خود شما انجام می‌دهند. با توجه به رعایت کامل این نکات شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به استفاده از خدمات قالیشویی مخصوص قالیشویی ابریشم نمایید که برای راحتی و انجام کارهای شما تمام موارد بهداشتی و ایمنی را به طور کامل رعایت کرده است.

ویروس کرونا و قالیشویی تهران

اطمینان خاطر در استفاده از خدمات قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم در تمام سال های کاری خود سعی در جلب رضایت و اطمینان خاطر تمام مشتریان خود داشته و تا به امروز از هیچ تلاشی برای انجام هرچه بهتر سرویس ها و ارائه خدمات قالیشویی به سایر مشتریان خود دریغ نکرده است. امروزه با توجه به نگرانی بیش از حد شما و نیاز بالای استفاده از خدمات قالیشویی برای خانه تکانی عید، قالیشویی گل ابریشم با استفاده از اقدامات مهم و پیشگیرانه سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات خود به همه مشتریان قدیمی و جدید این قالیشویی خواهد داشت. همانطور که کمی قبل توضیح داده شد تمام مراحل تحویل گرفتن و تحویل دادن قالی ها برای انجام خدمات با رعایت کامل نکات بهداشتی طبق روش های پیگیرانه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، انجام شده و در هنگام شستشوی قالی ها یا انجام سایر خدمات قالیشویی تمام نکات بهداشتی تحت نظر افراد با تجربه رعایت می‌شود.

ما به شما اطمینان خواهیم داد که هیچگونه راهی برای انتقال ویروس کرونا از قالیشویی گل ابریشم نخواهد بود، چرا که ما با تمام راه های انتقال آشانایی داریم و تمام آنها تحت کنترل خود در آورده‌ایم. پس هموطنان عزیز در جریان باشید که قالیشویی گل ابریشم با سابقه بسیار زیاد خود در زمینه قالیشویی می‌تواند یک روش عالی و مطمئن برای شستشوی قالی های خانه شما باشد بدون اینکه هیچ نگرانی بابت ورود ویروس کرونا و باز کردن راه های انتقالی این ویروس به خانه هایتان داشته باشید. با اطمینان به قالیشویی گل ابریشم می‌توانید علاوه بر شستشو و تمیز کردن فرش های خود از تمام کثیفی ها و مشکلات، از هرگونه انتقال ویروس کرونا به منازل شما اطمینان خاطر پیدا کنید. با استفاده از خدمات و سرویس های قالیشویی گل ابریشم می‌توانید همیشه و در همه جا قالی های تمیز و پاکیزه داشته باشید. بعلاوه به خاطر داشته باشید که این قالیشویی تمام این اقدامات را با همان نرخ سابق و قیمت عالی اولیه انجام داده و به همان سرعت قالی های شما را تحویل خواهد داد.

مشاهده فیلم ورود به منزل با کاور کفش

دیدگاه ها غیرفعال است