قالیشویی در تخت طاووس

قالیشویی در تخت طاووس | قالیشویی تخت طاووس به دلیل قیمت خوبی که دارد و کیفیت بالای خدمات و انتخاب بهترین روش شستشو و ترمیم انواع فرش ها و همچنین شستشوی مبلمان و خوشخواب ها توانسته است به عنوان بهترین قالیشویی در تهران شناخته شود.تمامی خدمات قابل ارائه در این قالیشویی با توجه به اینکه شستشوی فرشها همواره یکی از عوامل مهم در حفظ و نگهداری و افزایش طول عمرمفید فرش بوده،در نهایت دقت انجام میشود.

امروه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی دیگر از روش های سخت قدیمی برای شستشوی فرش ها در خانه ها استفاده نمیشود و این کار در این قالیشویی با استفاده از انواع ماشین آلات و دستگاههای مدرن و پیشرفته زیر نظر متخصصین و کارشناسان دقیق و مجرب ما انجام میگیرد.

راه های ثبت سفارش ویژه تخت طاووس

سفارش آنلاین

۰۲۱۸۶۹۴

۳۰ خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

مزایای استفاده از قالیشویی تخت طاووس

از مهم ترین مزیت های این کار این است که با استفاده از خشک کن های مدرن دیگر نیاز به صرف زمان زیاد جهت خشک شدن فرش ها نمیباشد.و فرش های شما بین ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از جمع آوری به شما تحویل داده میشود.همچنین شستشو در قالیشویی تخت طاووس باعث کاهش مصرف آب و صرفه جویی در مصرف آن میباشد.

تمیزی بسیار بالای فرش ها (که به دلیل شستشوی تمام اتوماتیک فرش ها و با استفاده از مرغوب ترین و بهترین مواد شوینده و متریال ها است)،عدم چروک شدگی و یا جا ماندن رد و برجستگی روی فرش ( که در روش دستی در منازل شما ممکن است در هنگام خشک شدن بر روی فرش شما باقی بماند و بسیار ناخوشایند است) و بوی خوش فرش ها و…. از دیگر مزیت های استفاده از قالیشویی ما میباشد پس برای افرادی که به دنبال قالیشویی در تخت طاووس میگردند ،قالیشویی گل ابریشم بهترین پیشنهاد میباشد.

خدمات قالیشویی تخت طاووس

همیشه سعی بر این داشتیم که با ارائه انواع خدمات مربوط به فرش ها،قالی ها،موکت ها،مبلمان و … به تمامی نیازهای مشتریان در این خصوص پاسخگو باشیم و مفتخریم که بهترین در این زمینه هستیم. قالیشویی تخت طاووس به عنوان یک قالیشویی خوب در تخت طاووس علاوه بر شستشوی فرشها در راستای رفع مشکلات مربوط به فرش ها خدماتی همچون اصلاح پوسیدگی، بیدخوردگی، پارگی،ساییدگی و… را انجام میدهد و همچنین در خصوص خدمات مربوط به آرایش و زیباسازیی فرش های شما ارائه دهنده خدماتی همچون چرم دوزی،شیرازه دوزی،پرداخت، موگیری و …میباشد.قالیشویی ما همچنین در راستای رفاه حال مشتریان پاسخگوی نیاز افرادی ست که در جستجوی قالیشویی نزدیک تخت طاووس میگردند .

دیدگاه ها غیرفعال است