قالیشویی در چیتگر :

قالیشویی در چیتگر | از تجهیزات متنوع و شوینده های با کیفیت برای شست و شو بهره مند می شود. شست و شوی فرش به شکل سیار از خدمات ارائه شده قالیشویی گل ابریشم است. این نوع شست و شو مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرد.

به همین علت قالیشویی گل ابریشم در چیتگر از سایر قالیشویی ها متفاوت و ممتاز است. روش تمیز کردن فرش مشتری بر حسب جنس فرش و نوع آلودگی متفاوت خواهد بود. قالیشویی در چیتگر از تکنیک های مهم و کاربردی برای از بین بردن خاک و آلودگی استفاده می کند.

قالیشویی گل ابریشم در چیتگر امکان شست و شوی عمیق فرش را فراهم می کند. برای تمیز کردن عمیق فرش از آب گرم کمک گرفته می شود. البته شست و شو با بخار هم می تواند روش مناسبی برای از بین بردن آلودگی و خاک فرش باشد.

در واقع از روش خشک شویی بیشتر برای تمیز کردن تشک های راحتی، فرش دست بافت، فرش های تیره و … استفاده می شود.

آب گرم تحت فشار باعث از بین رفتن آلودگی های تجمع یافته در عمق فرش می شود. بوهای نامطبوع با خشک شویی بخار از بین می رود.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در چیتگر

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات خشک شویی با قالیشویی در چیتگر :

شست و شو با آب گرم از امکانات ویژه‌ی قالیشویی گل ابریشم در چیتگر است. فرش شست و شو داده شده با این روش بعد از چند ساعت خشک می گردد.

ضدعفونی کردن فرش هر شش ماه یک بار لازم است. برای ضدعفونی فرش در قالیشویی گل ابریشم چیتگر از مواد تست شده و قدرتمند کمک گرفته می شود. برای شروع ضدعفونی، ابتدا مواد پاک کننده بر روی فرش پاشیده می شوند.

این مواد برای اثر بخشی باید حدود ۱۵ دقیقه بر روی فرش باقی بمانند. ضدعفونی کردن فرش ها برای از بین بردن قارچ ها، جلبک ها، ویروس ها و باکتری ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه از یک پارچه و آب گرم برای شست و شو استفاده می شود.

بسیاری از افراد تمایل به شست و شوی فرش های بو گرفته در قالیشویی گل ابریشم دارند. قالیشویی گل ابریشم در چیتگر برای از بین بردن بوی نامطلوب فرش ها از تکنیک های مختلف کمک می گیرد. برای از بین بردن بوی فرش در قالیشویی گل ابریشم چیتگر از خوشبو کننده استفاده می شود. استفاده از خوشبو کننده ها و بوگیری فرش به روش صحیح از دلایل انتخاب قالیشویی گل ابریشم در چیتگر است.

اگر شست و شو در محیط منزل و به روش خشک انجام شود، در این صورت قالیشویی در چیتگر از آب کمتری برای شست و شو استفاده می کند. در نتیجه سرعت شست و شو و تمیزکاری بالا می رود.

قالیشویی گل ابریشم در چیتگر از امکانات و تجهیزات لازم برای شست و شوی سریع و بهینه فرش ها بهره مند است.

دیدگاه ها غیرفعال است