قالیشویی در فردوس

قالیشویی در فردوس | قالیشویی گل ابریشم خدمات منظم و حرفه ای خود را برای اکثر منطقه های شهر تهران ارائه می دهد. اگر در جستجوی قالی شویی خوب در فردوس هستید پیشنهاد ما به شما قالیشویی گل ابریشم است. قالیشویی گل ابریشم مورد اعتماد ترین قالیشویی در فردوس است و با تجربه ای بالا در ارائه ی سرویس های بی نقص و ممتاز توانسته نام برند خود را پر آوازه و معتبر نماید.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی این قالیشویی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه تماس برقرار کنید تا برای تحویل گرفتن قالی های شما اقدام کنند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در فردوس

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات ویژه قالیشویی در فردوس

قالیشویی گل ابریشم دارای سرویس ها و خدمات ویژه ای است که تمام آنها را برای هر منطقه و همچنین در فردوس ارائه می دهد. آنچه سبب تمایز خدمات ویژه ی قالیشویی گل ابریشم از سایر خدمات آن می شود دقت و ظرافت و تخصص مورد نیاز برای انجام خدمات ویژه ی تعیین شده است. این خدمات شامل ترمیم و رفو فرش های قیمتی و دستباف می شود که توسط تیم حرفه ای و متخصص این مجموعه انجام می شود.

همچنین رنگبرداری و انجام لکه برداری و حتی چرم دوزی و شیرازه دوزی نیز قسمتی از خدمات ویژه ی قالیشویی گل ابریشم است که در صورت تمایل برای فرش های شما انجام می شود و هزینه ای جدا از مبلغ پرداختی بابت شست و شوی فرش ها دارد. علاوه بر این امکانات شما می توانید برای تحویل فرش های خود به این قالیشویی و ثبت سفارش های مورد نظر از امکان سفارش آنلاین این مجموعه بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای اعمال هر رفو و … بر فرش های خود ضرورت دارد که درخواست خود را ثبت کنید و یا در تماس تلفنی آن را لحاظ کنید. این قالیشویی فرش های عتیقه ی شما را نیز با قیمتی توافقی و بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی شست و شو می کند.

دیدگاه ها غیرفعال است