قالیشویی در فرحزاد  :

قالیشویی در فرحزاد | در محدوده فرحزاد اقدام به خدمت رسانی می کند. این قالیشویی از سال ها تجربه و قدمت در زمینه شست و شو برخودار است. امروزه از قالیشویی های مجهز و مدرن خدمات بسیاری درخواست می گردد. در واقع کلیه عملیات و پروسه های آماده سازی فرش نیز در قالیشویی انجام می شود.

قالیشویی گل ابریشم شعبه فرحزاد خدمات مختلفی نظیر شست و شوی خشک مبلمان، فرش، گلیم، جاجیم، رفع بیدزدگی، بازسازی نخ و نقشه، دارکشی، پرداخت و … را انجام می دهد. این قالیشویی از زیر مجموعه قالیشویی گل ابریشم بوده و با خدمات ویژه ای معرفی می شود.

از این رو قالیشویی گل ابریشم در فرحزاد به عنوان قالیشویی مجهز به شهروندان معرفی می شود.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در فرحزاد

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات مهم قالیشویی گل ابریشم شعبه فرحزاد :

رنگرزی از خدمات ویژه مربوط به قالیشویی در فرحزاد است. با رنگرزی می توان بسیاری از رنگ های پریده فرش را زنده کرد.

بید زدگی از جمله مشکلاتی است که برای فرش های پشمی دست باف به وجود می آید. حشرات زیادی همچون موریانه، ملخ، بید، سوسک و …

فرش های ماشینی یا فرش های دست باف ابریشمی مورد علاقه بید نیستند. این حشره به خوردن فرش های پشمی دست باف علاقه زیادی نشان می دهد. با پیشرفت زیاد بید خوردگی فقط چله فرش باقی می ماند.

رفع بید زدگی از خدمات مهم قالیشویی گل ابریشم است. همچنین در این مرکز، امکان برطرف کردن و تعمیر هر گونه پارگی، پوسیدگی، ساییدگی و … وجود دارد.

شوینده های نانو در قالیشویی فرحزاد :

نوع پاک کننده و محلول شوینده بر حسب الیاف به کار رفته در فرش انتخاب می گردد. قالیشویی در فرحزاد از شوینده های نانو برای شست و شوی فرش ها استفاده می کند. این شوینده ها علیرغم پاک کنندگی بالا به لطافت و بافت فرش آسیب وارد نخواهند کرد.

شوینده های نانو ارگانیک بوده و با گیاهان تولید شده اند. فرش های ابریشمی و گران قیمت به دلیل بافت حساس و ظریف خود به شوینده های نانو نیاز دارند. گاهی نیز قالیشویی فرحزاد از محلول های طبیعی برای لکه بری فرش های دست باف کمک می گیرد. این محلول های طبیعی، بو و لکه را از روی فرش برطرف خواهند کرد.

محلول سرکه، جوش شیرین، آبلیمو و … از ترکیبات مهم در محلول های طبیعی هستند. محلول های طبیعی به بافت و ریشه فرش آسیب وارد نخواهند کرد.

قالیشویی در فرحزاد به شیوه کاملاً اسلامی و مطمئن اقدام به شست و شوی فرش ها می کند. همچنین کلیه مراحل ضدعفونی کردن در مورد فرش ها انجام خواهد شد. برای ضدعفونی کردن فرش ها از روش های بهینه و ارگانیک کمک گرفته می شود.

این روش های قالیشویی گل ابریشم شعبه  فرحزاد برای از بین رفتن باکتری و آلودگی های فرش موثر خواهند بود.

دیدگاه ها غیرفعال است