قالیشویی در شهرک آزادی :

قالیشویی در شهرک آزادی | جاروبرقی منزل شما می تواند باعث از بین رفتن غبار در لایه های فوقانی فرش شود. بنابراین برای از بین رفتن گرد و غبار لایه های تحتانی نیاز به قالیشویی دارید. قالیشویی گل ابریشم در محدوده آزادی و نواحی مجاور آن به شهروندان تهرانی خدمت رسانی می کند.

قالیشویی گل ابریشم در شهرک آزادی بیش از نیم قرن تجربه داشته و به تجهیزات فوق العاده مجهز می باشد. به همین دلیل مورد توجه خانم های خانه دار و شهروندان شهرک آزادی قرار می گیرد.

با انتخاب قالیشویی گل ابریشم شعبه شهرک آزادی می توانید از خدمات متنوع و زیادی بهره مند شوید. لکه ها از جمله آلودگی های فرش هستند که به راحتی پاکسازی نمی گردند. قالیشویی گل ابریشم از پاک کننده های بخار برای از بین بردن لکه کمک می گیرد.

این بخارشوی‌های عظیم در سطح وسیعی اقدام به لکه بری می کنند. رنگ های فرش بعد از لکه بری با بخارشوی مجهز همچنان بدون تغییر باقی می مانند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در شهرک آزادی

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات قالیشویی گل ابریشم شعبه شهرک آزادی :

روش خشک شویی قالیشویی گل ابریشم برای از بین بردن بوی بد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این بخارشوی دارای شوینده های معطری بوده و فرش شما را خوشبو خواهد کرد. امکان ضدعفونی کردن فرش ها در قالیشویی شهرک آزادی وجود دارد.

گل ابریشم برای ضدعفونی از محلول های طبیعی با کارایی بالا استفاده می شود. در این صورت لطافت، ظرافت، رنگ فرش و … به خوبی تثبیت می گردد.

در نگه داری فرش ها از ریشه های فرش غافل نشوید. هر گونه پارگی، ساییدگی، سوختگی و … ریشه فرش نیاز به ترمیم دارد. ما برای تعمیر ریشه فرش، نیروی متخصص و مجرب قالیشویی گل ابریشم شعبه شهرک آزادی را معرفی می کنیم. این نیرو، نیروی متخصص و آموزش دیده هستند و مهارت لازم را در زمینه رفوگری، شیرازه دوزی، پرداخت، تعمیر نخ و نقشه، دارکشی و … به دست آورده اند.

پاک کننده های فرش در قالیشویی گل ابریشم به خوبی تست و آزمایش شده اند. این پاک کننده ها با توجه به نوع لکه، بافت فرش و میزان آلودگی انتخاب می شوند. این موضوع از دلایل انتخاب شدن قالیشویی گل ابریشم در شهرک آزادی است.

به عنوان مثال از تمیز کننده های ترکیبی فرش فرموله شده برای پاک کردن گرد و غبار و آلودگی فرش استفاده می شود. قالیشویی گل ابریشم شعبه شهرک آزادی از قلموی قدرتمند برای از بین بردن لکه استفاده می کند.

تمیز کردن و خشک شوی مبلمان از دیگر خدمات قالیشویی گل ابریشم  است. اگر مبلمان شما بوی نامطبوعی دارد یا دچار لکه شده، آن را به ما بسپارید. دستگاه های بخارشوی قالیشویی شعبه شهرک آزادی از نوع قدرتمند و مجهز بوده و امکان تمیز کردن عمیق مبلمان را فراهم می کند.

دیدگاه ها غیرفعال است