قالیشویی در سربند :

قالیشویی گل ابریشم دارای شعبه در اکثر منطقه های شهر تهران است. اگر ساکن منطقه ی سربند هستید و در جست و جوی یک قالیشویی خوب در سربند هستید پیشنهاد ما به شما قالیشویی گل ابریشم است. این قالیشویی در سربند دارای سابقه ای بسیار طولانی است و از این بابت است که در میان مردم این محیط بسیار شناخته شده و قابل اعتماد واقع شده است.

قالیشویی گل ابریشم دارای بهترین سرویس و با کیفیت ترین تجهیزات برای شست و شوی انواع قالی های شما است. برای تحویل قالی های خود به این مجموعه می توانید از طریق ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنید و یا اینکه با برقرار کردن تماس سفارش خود را از طریق اپراتورهای شبانه روزی این مجموعه به ثبت برسانید.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در اُزگُل

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات قالیشویی گل ابریشم در سربند

قالیشویی گل ابریشم دارای انواع خدمات ویژه و عادی برای برآورده کردن تمام نیازهای مشتریان خود است. اگر فرش های ماشینی خود را برای شست و شوی به این قالیشویی بسپارید می توانید یک تحویل به موقع و یک شست و شوی عالی را توسط این مجموعه تجربه کنید.

همچنین اگر فرش های نفیس دارید و نگران نحوه ی شست و شوی آنها هستید لازم است بدانید که این مجموعه دارای یک پرسنل آموزش دیده و حرفه ای برای شست و شوی این نوع فرش ها است. می توانید برای شست و شوی فرش های ابریشمی، دستباف و یا عتیقه ی خود درخواست اعلا شویی را از این قالیشویی داشته باشید. علاوه بر این ها یکی از خدمات عالی قالیشویی گل ابریشم می تواند ترمیم و رفوگری عالی و بدون نقص این مجموعه باشد.

به این ترتیب اگر فرش های شما نیاز به رفو و ترمیم داشته باشند نیز می توانید در سفارش خود این درخواست را ثبت کرده و از مهارت این تیم حرفه ای برای قالی های خود بهره مند شوید. قالیشویی گل ابریشم را حرفه ای ترین و متخصص ترین قالیشویی تهران در نظر داشته باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است