قالیشویی گل ابریشم در حصارک:

قالیشویی حصارک خدمات ویژه به مشتریان ارائه می کند. به همین دلیل ما به شما خدمات قالیشویی گل ابریشم در حصارک را پیشنهاد می دهیم. این خدمت رسانی در منطقه حصارک و مجاور آن انجام می شود. هر فرش بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به شست و شو دارد. این شست و شو از نظر نظافتی و بهداشتی اهمیت زیادی دارد.

قالیشویی در حصارک برای شست و شوی فرش از نیروی انسانی زیادی بهره مند می گردد.

قیمت قالیشویی در حصارک :

قیمت قالیشویی در حصارک بر مبنای متر مربع محاسبه می گردد. این هزینه در مورد فرش های مختلف متفاوت خواهد بود. فرش های ماشینی با قیمت کمتری شسته می شوند و فرش های ابریشمی با قیمت بیشتری تمیزکاری می گردند.

تعمیرات فرش در قالیشویی گل ابریشم حصارک به شکل حرفه ای انجام می گیرد. هزینه تعمیرات فرش با توجه به مواد به کار رفته در تعمیر و میزان تعمیر متفاوت می باشد.

• لبه دوزی ماشینی

• شیرازه دوزی با دستگاه یا دست

برای انجام رفوگری، تعمیرات پارگی، تودوزی و … نیاز به انتخاب رنگ های مناسب دارید. جنس نخ با توجه به جنس فرش در نوع پشمی یا ابریشمی انتخاب می گردد. خدمات تعمیراتی نیز از مهم ترین دلایل برای انتخاب قالیشویی گل ابریشم در حصارک می باشد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در حصارک

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

شست و شوی انواع فرش در قالیشویی حصارک :

فرش های دست بافت با پشم، موی شتر و بز بافته شده و معمولاً با رنگ قرمز شناسایی می شوند. این فرش ها از قیمت بالایی برخوردار هستند. فرش های دست باف با حساسیت بالا در قالیشویی حصارک شست و شو داده می شوند. فرش های ترکمن، بلوچ و بخارا از نمونه فرش های دست بافت هستند.

فرش های بربری در مراکش و تونس بافته می شوند و ضخامتی برابر با ۲ تا ۴ سانتی متر دارند. این فرش دارای رنگ زمینه بژ بوده و از جنس پنبه تهیه شده است.

فرش های ایرانی تنوع زیادی در طرح، نقشه و رنگ دارند. فرش های اصیل ایرانی را می توان در اصفهان، تبریز، کرمان و … به دست آورد. فرش های ایرانی حساسیت بالایی دارند. قالیشویی در حصارک برای شست و شوی فرش های ایرانی از مواد گیاهی استفاده می کند.

فرش های ابریشمی از ابریشم، نخ و پنبه بافته شده و با نقشه های فارسی تهیه می شوند. فرش های ابریشمی قالیشویی در حصارک به کمک مواد درجه یک(بدون هر گونه ماده شیمیایی) شست و شو داده می شوند.

قالیشویی در حصارک با تعهد و مسئولیت پذیری بالا اقدام به شست و شوی انواع فرش می نماید. فرش ها با توجه به بافت خود نیاز به مراحل خاصی برای شست و شو دارند.

فرش های پنبه ای، پشمی، ابریشمی، پلاستیکی، نخی و … از نظر جنس با یکدیگر تفاوت دارند.

دیدگاه ها غیرفعال است