قالیشویی گل ابریشم در محدوده ظفر

قالیشویی در ظفر | دیگر به دنبال جستجوی قالیشویی در ظفر نباشید! در این محله قالیشویی گل ابریشم فعالیت خود را آغاز نموده و به این شکل دیگر نیازی نیست که شما به سراغ قالیشویی های دیگر بروید. این کار دو دلیل دارد که دلیل اول استفاده از تجهیزات پیشرفته در شستشوی فرش ها می باشد و نکته ی بعدی هم به چند قسمت تقسیم می شود که در ادامه قصد داریم هر کدام از آنها را که وجه تمایزی شده مابین این قالیشویی با قالیشویی های دیگر، برایتان ذکر کنیم.

راه های ثبت سفارش ویژه ظفر

سفارش آنلاین

۰۲۱۸۶۹۴

۳۰ خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

وجه تمایز قالیشویی ظفر گل ابریشم با سایر قالیشویی ها

۵ عامل اصلی وجود دارند که باعث می شوند قالیشویی گل ابریشم نسبت به سایر قالیشویی ها، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد که در ادامه هر کدام از آنها ذکر کرده و توضیح می دهیم:

ارائه خدمات کامل شستشو توسط قالیشویی در ظفر گل ابریشم

در این شعبه از قالیشویی گل ابریشم شما انواع خدمات مختلفی از جمله موارد زیر را دریافت می کنید: •قبل از شستشو، فرش ها کارشناسی شده و عیب هایشان تشخیص داده می شود. •هزینه ها اعلام و عیوب اصلاح می شوند. •فرش های دستباف به صورت مکانیزه خاک گیری می شوند. •یکنواخت کردن و زدودن خرده چشم های زائد از سطح فرشهای دستباف •لکه های ناپایدار از سطح فرشهای شسته شده پاک می شوند •ریشه ها مرتب می گردند •شیرازه ها موگیری می شوند •و … لازم به ذکر است که تمامی این مراحل تحت نظر متخصصین مربوطه انجام می گردد.

حمل و نقل قالیشویی در ظفر گل ابریشم

در این قالیشویی ناوگان حمل و نقل مجهز به کامیون های ایسوزو و سرپوشیده که ایمن و مسقف هستند، جهت حفظ سلامت فرش و قالی مشتریان وجود دارد که می توانید از آنها حتی به صورت رایگان هم بهره مند شوید که در نوع خود بی نظیر است. با این اتفاق لازم نیست که دیگر نگران صدمه دیدن فرش خود در هنگام حمل و نقل باشید.

مراجعه پرسنل قالیشویی ظفر گل ابریشم

در قالیشویی  ظفر گل ابریشم، پرسنل با لباس های فرم سازمانی، کارت شناسایی و کارو فرش خدمت شما خواهند رسید که این یعنی نگران پرسنل هم نمی خواهد باشید. پرسنل این مجموعه افرادی خوش برخورد و محترم هستند که تلاش خود را بر راستای جلب رضایت هر چه تمام تر شما می گذارند.

قیمت ثابت قالیشویی ظفر گل ابریشم

اگر به دنبال قالیشویی نزدیک ظفر هستید که در کل ایام سال تعرفه ای یکسان و ثابت داشته باشد، ما به شما قالیشویی گل ابریشم را معرفی می کنیم. با این ویژگی منحصر به فرد، دیگر نیاز نیست که شما نگران تغییر قیمت ها هم باشید.

امکان ارائه خدمات در بازه های زمانی مختلف در قالیشویی ظفر گل ابریشم

در این قالیشویی شما می توانید در دو نوبت کاری یعنی ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و ۱۴ تا ۲۰ به استثنای دو ماه پایانی سال یعنی بهمن و اسفند، سفارشات خود را ثبت نمایید. با همه ی این ویژگی ها، قالیشویی ظفر گل ابریشم تبدیل به یکی از بهترین قالیشویی ها شده و همین ویژگی ها وجه تمایزی شده اند مابین این قالیشویی با قالیشویی های دیگر

دیدگاه ها غیرفعال است