قالیشویی در نارمک

قالیشویی در نارمک | اگر فرش و قالی را برای مدت زمان طولانی نشویید، به مکان ایده‌آلی برای رشد انواع قارچ‌ها و میکروب‌ها تبدیل می‌شوند. موجودات بسیار ریزی به زیر تار و پود فرش شما می‌روند و همان جا به تکثیر می‌پردازند و در نتیجه این موجودات وارد بدن شما شده و باعث مریضی‌های مختلفی می‌شوند.

در نتیجه نه تنها برای زیبایی فرش خود، بلکه برای سلامت خود و خانواده‌تان مهم است که در بازه‌های زمانی نه چندان طولانی فرش‌هایتان را بشویید. اگر در محله نارمک زندگی می‌کنید و به دنبال بهترین قالیشویی در نارمک هستید، ما به شما قالیشویی گل ابریشم را پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی قالیشویی گل ابریشم :

قالیشویی گل ابریشم، معتبرترین قالیشویی در شرق تهران و بهترین قالیشویی نارمک است. گل ابریشم جزو باسابقه‌ترین قالیشویی‌های کشور بوده و عضو اتحادیه قالیشویی تهران نیز محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه فرش مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین وسیله در هر منزلی است، شما باید شستشوی فرش خود را فقط به قالیشویی‌های مجاز بسپارید.

اگر پیش از شستشو گرد و غبار از روی فرش شما پاک نشود، هرچند فرش شما در مدت زمان کمتری آماده تحویل می‌شود، اما در عوض می‌تواند در دراز مدت بعد از شستشو منجر به آسیب دیدن آن شود. این دقیقاً کاریست که قالیشویی‌های نامعتبر انجام می‌دهند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در نارمک

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

خدمات قالیشویی گل ابریشم شعبه نارمک :

اما در قالیشویی گل ابریشم به عنوان بهترین قالیشویی منطقه نارمک، ابتدا فرش مشتری به خوبی غبارگیری خواهد شد و سپس شستشوی آن آغاز می‌شود. فرش به صورت لول شده توسط مسئولین حمل و نقل قالیشویی گل ابریشم تحویل گرفته شده و با اتومبیل مسقف به قالیشویی منتقل می‌شود.

سپس فرش یا قالی توسط دستگاه‌های مجهز و کارشناسانی متخصص در امر شستشوی فرش و با بهره‌گیری از بهترین مواد شوینده شسته خواهد شد.

در نهایت نیز فرش با اتومبیل مسقف، به صورت لول شده و با روکش پلاستیکی به مشتریان تحویل داده خواهد شد. این قالیشویی مجاز سلامت فرش مشتریان بعد از شستشو را تضمین می‌کند.

دیدگاه ها غیرفعال است