قالیشویی در محمودیه :

قالیشویی در محمودیه | وجود دستگاه های مکانیزه در قالیشویی گل ابریشم از اتلاف زمان برای شست و شو و خشک کردن جلوگیری می کند. بسیاری از مشتریان در زمان سفارش بر مسئله زمان تاکید می کنند. از این رو ما به شما قالیشویی گل ابریشم شعبه محمودیه را توصیه می کنیم.

این قالیشویی مجهز بوده و در اسرع وقت اقدام به شست و شوی منظم فرش ها خواهد کرد. البته به طور کلی فرش ها از جمله تجهیزات و لوازمی هستند که مدت زمان زیادی را نمی توان بدون آن ها سپری کرد. قالیشویی گل ابریشم شعبه محمودیه کمترین زمان را برای برگرداندن قالی ها در نظر می گیرد.

نحوه شست و شوی مکانیزه قالیشویی در محمودیه :

علت شست و شوی سریع قالی ها در قالیشویی محمودیه به وجود ماشین آلات و تجهیزات شست و شو در این قالیشویی مربوط است. قالیشویی گل ابریشم برای فرش های ماشینی و خارجی از روش های مکانیزه کمک می گیرد. در خشک شویی و شست و شو با آب از فرآیند گردگیری استفاده می شود.

دستگاه های مکانیزه عرضی برابر با ۳ متر را در خود جای می دهند. برای شست و شوی هر سه متر فرش نیاز به ۶ تا ۸ دقیقه زمان می باشد. البته این زمان به میزان آلودگی و کثیفی فرش نیز مربوط می گردد.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در محمودیه

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

مراحل شست و شو در قالیشویی گل ابریشم شعبه محمودیه :

برای شست و شوی قالیشویی گل ابریشم سه مرحله پیش بینی شود. این مراحل شست و شو فقط مربوط به شست و شو در دستگاه های مکانیزه است.

شست و شوی فرش ها در دستگاه های مکانیزه با پخش شدن مواد شوینده بر روی فرش شروع می شود. در این مرحله فرش کاملاً خشک است.

در گام دوم نیز از فشار مناسب برای دستگاه شست و شو استفاده می شود. این تنظیم فشار برابر با ۱۰۰ کیلوگرم است. عرض برس دیسک در نظر گرفته شده برای شست و شو برابر با ۴۳۰ میلی متر است. این مرحله همان مراحل مسواک زدن فرش است. قالیشویی گل ابریشم با این مرحله آلودگی های فرش را پاکسازی می کند.

در گام آخر نیز فشار بر روی ۱۵۰ بار تنظیم و از سه نازل با پخش کننده نرم برای آب کشی فرش استفاده می شود. اگر چه فشار آب در این مرحله بالاست اما در نهایت از نازل های پخش کننده و کاهنده برای کاهش فشار آب کمک می گیرند. فشار بالای آب می تواند به بافت فرش آسیب جدی وارد کند.

فرش‌ها در قالیشویی گل ابریشم به خوبی مراقبت می شوند. به همین خاطر از نازل های کاهنده فشار در حین شست و شو و آبکشی استفاده می شود. قالیشویی در محمودیه برای حفظ لطافت و نرمی فرش از مواد نرم کننده در مرحله آخر استفاده می کند. همچنین در زمینه انتخاب مواد شست و شو وسواس زیادی به خرج می دهد.

انتخاب مواد مناسب و مراحل دقیق شست و شو از دلایل انتخاب قالیشویی گل ابریشم شعبه محمودیه است.

دیدگاه ها غیرفعال است