قالیشویی در قلهک راه حلی برای ساده تر کردن مراحل نظافت منزل شما است. یکی از دغدغه های هر فرد هنگام خانه تکانی و یا نظافت های اینچنینی نداشتن فضای کافی برای شست و شوی قالی و موکت ها است. قالیشویی گل ابریشم با بکار گرفتن تیمی حرفه ای و با تجربه می تواند قالی، موکت و یا گلیم های منزل شما را با بهترین لوازم قالیشویی، شست و شو دهد.

این مجموعه حرفه ای قالی های نفیس شما را در نهایت دقت و ظرافت شست و شو می دهد تا رنگی نو و ظاهری دلباز به دکور منزلتان بدهید.

توجه داشته باشید که برای سپردن قالی های عتیقه و ابریشمی خود به این مجموعه ابتدا باید هماهنگی های لازم را انجام دهید تا در فرصت مناسب، تیم حرفه ای این مجموعه برای تحویل گرفتن قالی های دستباف، عتیقه و نفیس شما به آدرس مشخص شده رجوع کنند.

همچنین لازم به ذکر است که این قالیشویی در قلهک با بکار گرفتن سیستم های پیشرفته در شست و شو بر عمر مفید قالی های منزل شما افزوده و تار و پود آنها را از گرد و خاک پاک می کند. به این ترتیب اهالی این منطقه برای شستن قالی های خود می توانند با گل ابریشم، بهترین قالیشویی در قلهک تماس بگیرند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در قلهک

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

روش شست و شوی گل ابریشم بهترین قالیشویی در قلهک

این قالیشویی در قلهک ابتدا پس از دریافت قالی ها از درب منزل شما اقدام به غبارزدایی آنها می کند. این مرحله با خارج کردن غبار از تار و پود قالی های شما باعث می شود تا تمام میکروب های جمع شده در این قسمت از بین بروند.

سپس با بکارگیری مواد شوینده اعلاء اقدام به شست و شوی دقیق قالی ها می کند و در نهایت با خشک کردن و اتو کردن قالی ها بعنوان آخرین مرحله، قالی را شسته شده به شما تحویل می دهد. توجه داشته باشید که دستگاه های مدرن این قالیشویی مانع از شکسته شدن و یا کمرنگ شدن و چروک شدن فرش های شما می شوند.

برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات قالیشویی گل ابریشم می توانید نام این مجموعه را در اینترنت جستجو کنید و با برداشتن شماره تماس این مجموعه اقدام به سپردن قالی های خود به قالیشویی گل ابریشم کنید.

قالیشویی گل ابریشم با سابقه ای درخشان در این عرصه یکی از نام های قدیمی و خوش آوازه است که می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید و با خاطری آسوده قالی های خود را به این مجموعه بسپارید.

دیدگاه ها غیرفعال است