قالیشویی در منطقه دهکده المپیک

قالیشویی در المپیک | زیرساخت مناسب و دانش ویژه برای شست و شوی فرش ها و تمیز کردن آن ها به شکل اصولی لازم است. از این رو امروزه برای شست و شوی فرش از نیروی متخصص و تجهیزات مدرن کمک می گیرند. قالیشویی گل ابریشم شعبه دهکده المپیک به پیشرفته ترین تجهیزات برای شست و شوی انواع فرش مجهز است. ضمن اینکه نوع شست و شو در قالیشویی گل ابریشم در دهکده المپیک با توجه به جنس فرش انتخاب می شود. به همین دلیل خدمات قالیشویی گل ابریشم شعبه دهکده المپیک به سایر قالیشویی ها ترجیح داده می شود.

شست و شوی مناسب قالیشویی در دهکده المپیک:

در گذشته از یک فرمول برای شست و شوی انواع فرش استفاده می شد. به همین خاطر پس از مدتی فرش ها دیگر نرمی و لطافت سابق را نداشتند. فرش های دست بافت در برابر ضربات، فشار بیش از اندازه، حرارت بالا، مواد شیمیایی و … حساسیت بالایی دارند. بنابراین برای شست و شوی آن ها باید از مواد ارگانیک و طبیعی کمک گرفت. همچنین روش های مناسبی برای شست و شو انتخاب کرد. قالیشویی در دهکده المپیک کلیه نکات مهم برای شست و شوی فرش های دست بافت را بدون آسیب به بافت ابریشمی آن مورد توجه قرار می دهد. همان طور که می دانید شست و شوی فرش های ابریشمی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل خدمات قالیشویی گل ابریشم  بسیار ارزشمند است. برای بهره مندی از خدمات قالیشویی گل ابریشم کافی است با آن تماس بگیرید. همچنین می توانید از رزرو آنلاین خدمات بهره مند شوید. خدمات رزرو آنلاین در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت سفارش را برای سایر مشتریان فراهم می کند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در دهکده المپیک

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

از بین بردن لکه با قالیشویی المپیک :

قالیشویی گل ابریشم برای از بین بردن لکه ها از مواد شوینده مناسب کمک می گیرد. این مواد قادر به تمیزکاری لکه تا عمق زیاد می باشد. آلودگی عمیق نیز می تواند از مشکلات بیشتر فرش ها باشد. در قالیشویی المپیک برای رفع آلودگی و گرد و غبار، ابتدا فرش ها به شکل وارونه معلق می گردند. در ادامه گردگیری فرش انجام می شود. تحمیل فشار بیش از حد و وارد کردن ضربه به مدت طولانی، باعث از بین رفتن تار و پود فرش خواهد شد. بنابراین قالیشویی در دهکده المپیک از روش های بهینه تری برای گردگیری استفاده می کند. در این مجموعه دستگاه مجهز و چرخشی برای گردگیری عمیق داخل فرش استفاده می شود. در واقع این دستگاه مجهز، شست و شو با چرخش آب در لایه های تحتانی فرش را موجب می گردد. از این رو امکان شست و شوی عمیق فرش مهیا خواهد شد. شست و شوی عمیق از مهم ترین دلایل انتخاب قالیشویی گل ابریشم شعبه دهکده المپیک است. فرش های شما قبل از اینکه مورد ضرب و شتم دستگاه قرار بگیرند، از نظر خصوصیات، وضعیت بافت، استقامت و … مورد بررسی قرار می گیرند. اگر فرش مشتریان نیاز به بازسازی یا ترمیم داشته باشد، به آن ها تذکر لازم داده می شود. قالیشویی گل ابریشم در دهکده المپیک امکان ترمیم فرش ها را نیز فراهم می کند.

دیدگاه ها غیرفعال است