قالیشویی در تهرانپارس :

قالیشویی در تهرانپارس | اگر از همشهریان محترم ساکن تهرانپارس هستید و به دنبال یک قالیشویی معتبر برای سپردن شستشوی فرش و قالی دوست داشتنی خود به آن هستید، توصیه ما به شما قالیشویی گل ابریشم به عنوان بهترین قالیشویی شعبه تهرانپارس است.

فرش‌ها جزو مهم‌ترین وسایل منزل ما هستند که کف اتاق نشیمن و اتاق خواب آن‌ها را پهن می‌کنیم و بیشتر مدت زمانی که در منزل سپری می‌کنیم، با آن‌ها سر و کار داریم. همین باعث می‌شود فرش‌ها مستعد کثیفی باشند و به دلایل مختلفی دچار لکه شوند. اینجاست که نقش یک قالیشویی معتبر و مجاز در تمیز کردن فرش و قالی شما اهمیت پیدا می‌کند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در تهرانپارس

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

معرفی قالیشویی گل ابریشم :

قالیشویی مجاز گل ابریشم یکی از معتبرترین قالیشویی‌های شهر تهران است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد و عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران نیز محسوب می‌شود. آیا به فرش خود اهمیت می‌ورزید و نمی‌خواهید فرش و قالی خود را برای شستشو به قالیشویی‌های نامعتبر بسپارید؟ از آنجا که تعداد تبلیغات قالیشویی در سطح شهر تهران بسیار زیاد است، پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهرانپارس کار بسیار دشواری است.

ما به شما قالیشویی گل ابریشم را پیشنهاد می‌کنیم. گل ابریشم، مجهزترین قالیشویی تهرانپارس است که با کادری مجرب و بهره‌گیری از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد شوینده، سلامت و پاکیزگی کامل فرش شما را تضمین می‌کند و در تمام فصول سال به همشهریان محترم خدمت رسانی می‌کند.

خدمات قالیشویی گل ابریشم شعبه تهرانپارس :

امکان شست و شوی انواع فرش، موکت، مبلمان، پتو و … در قالیشویی تهرانپارس وجود دارد. فرش های دست بافت از حساسیت بالایی برای شست و شو برخوردار هستند. بنابراین باید کنترل لازم در مورد مواد پاک کننده و نحوه شست و شوی آن ها انجام شود.

پرسنل این قالیشویی فرش شما را درب منزل تحویل می‌گیرند و به صورت لول شده با روکش پلاستیکی، توسط کامیون‌هایی مسقف و ایمن آن‌ها را پس از شستشو به شما تحویل خواهند داد. ضمناً این قالیشویی تضمین می‌کند که فرش شما بدون هرگونه آسیب و چروک،‌ تحویل شما خواهد شد.

دیدگاه ها غیرفعال است