قالیشویی در داودیه:

قالیشویی در داودیه | در گذشته بیشتر مردم از روش های سنتی برای شست و شو استفاده می کردند. روش های شست و شوی نوین باعث شد تا بیشتر افراد با روش سنتی شستن فرش برای همیشه خداحافظی کنند. امروزه افراد زیادی به بهره مندی از روش های سنتی در شست و شو علاقه مند شده اند و از آن استقبال می کنند.

در واقع آن ها معتقدند روش های سنتی برای برخی از فرش ها گزینه مناسب تری است. قالیشویی در داودیه از جمله شعبات قالیشویی گل ابریشم است که هنوز از مواد طبیعی و ارگانیک برای از بین بردن لکه یا شست و شوی فرش کمک می گیرد.

البته در قالیشویی گل ابریشم دستگاه های پیشرفته صنعتی و مکانیزه نیز وجود دارد. بنابراین امکان انتخاب نوع شست و شو در قالیشویی گل ابریشم فراهم می باشد. از این رو ما به همشهریان و شهروندان تهرانی در منطقه داودیه، قالیشویی گل ابریشم را معرفی می کنیم.

قدمت قالیشویی گل ابریشم شعبه داودیه :

قالیشویی گل ابریشم با سابقه بسیار طولانی در شست و شوی انواع فرش از کادری کاردان و مجرب برخوردار است. کلیه برنامه کاری قالیشویی داودیه بر طبق نظم است و با فاکتورهای صادر شده برای مشتری مطابقت می کند.

در این مجموعه کلیه امور تحویل و دریافت فرش، مبلمان و … سر ساعت انجام می شود. منظم بودن یکی از دلایل محبوبیت قالیشویی در داودیه است.

قالیشویی داودیه خدمات ویژه ای به اهالی این منطقه ارائه می کند. کلیه فرش های دریافتی اهالی داودیه و مجاور، با نهایت امانت داری به آن ها تحویل داده خواهد شد. ضمن اینکه کار این مجموعه به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می گردد.

در واقع قالیشویی در داودیه خود را در قبال هر گونه کوتاهی برای از بین بردن لکه یا آلودگی فرش مسئول می داند.

شماره‌ی تماس قالیشویی گل ابریشم در داودیه

ثبت سفارش آنلاین خدمات

۰۲۱۸۶۹۴

با بیست خط ویژه معطل نخواهید شد

رنگ برداری در قالیشویی گل ابریشم  :

رنگ برداری از جمله خدمات مهم و کاربردی قالیشویی گل ابریشم است. اگر چه افراد همواره از لوازم و وسایل خانگی خود مراقبت می کنند اما گاهی این لوازم دچار مشکلات می شوند. ریختن رنگ بر روی فرش از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد از آن وحشت دارند. از این رو زمانی که به آن مواجه می شوند، گمان می کنند دنیا به آخر رسیده و کار فرش تمام است.

قالیشویی گل ابریشم شعبه داودیه امکان رنگ برداری از فرش های نفیس و گران قیمت را فراهم می کند. رنگ برداری با ترکیب محلول های مختلف طبیعی و گیاهی انجام می شود. بنابراین به بافت فرش آسیبی وارد نمی کند. برای اینکه پاکسازی رنگ از روی فرش های گران قیمت به خوبی انجام شود، نیاز به یک گروه متخصص و کارا دارید.

در قالیشویی داودیه یک گروه از متخصصان و کارشناسان فرش دیده می شوند. این گروه می توانند ارزیابی درستی از تار و پود فرش انجام دهند و مواد مناسب برای پاکسازی آن را انتخاب کنند.

دیدگاه ها غیرفعال است